Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-08@20:26:03 GMT

پیوند دست قطع شده کودک زلزله‌زده (۱۵+)+تصویر

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۱۳۷۳

پیوند دست قطع شده کودک زلزله‌زده (۱۵+)+تصویر

دست راست کودک سرپل ذهابی که در زلزله به صورت کامل از ناحیه مچ قطع شده بود، در یک عمل جراحی چهارساعته و نادر به صورت رایگان پیوند زده شد.

به گزارش شریان نیوز،دست راست کودک سرپل ذهابی که در زلزله به صورت کامل از ناحیه مچ قطع شده بود، در یک عمل جراحی چهارساعته و نادر به صورت رایگان پیوند زده شد.

 

منبع:فردا

 

برچسب هاپیونددستکودکزلزلهکرمانشاهعمل جراحیرایگان مطالب مرتبط پیشنهاد نتانیاهو برای کمک به زلزله زدگان ایران
مهران رجبی: پای دخترم را زیر یخچال می‌دیدم!
سی ان ان ورزشکار ایرانی را ستود
از سرباز تا درجه دار در لباس خدمت به کردهای مهربان/ نیروهای نظامی در کرمانشاه چه می کنند؟
وقتی زلزله شبکه چهار را غافلگیر کرد+فیلم
شکایت از پیمانکار بیمارستان نوساز «اسلام آبادغرب»
ارائه خدمات رایگان روان شناسی و مشاوره به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحی زیر نور ماه، خواب در تابوت و تاراجِ شأن انسان/اینجا رفح است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، صهیونیست‌ها حملات خود به گذرگاه رفح واقع در مرز غزه و مصر را که مدت‌ها درباره آن پروپاگاندا کرده بودند، آغاز کرده‌اند و براساس اعلام صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف)، ورود کمک‌ها و اقلام حیاتی از این گذرگاه دیگر ممکن نیست!

سازمان ملل اعلام کرده که گذرگاه رفح به همراه گذرگاه کرم ابوسالم عملاً بسته شده است. به گفته «صندوق نجات کودکان»، کامیون‌های حامل دارو، تجهیزات و سوخت از روز یکشنبه قادر به عبور از این گذرگاه‌ها نیستند.

جیمز اِلدر، سخنگوی یونسیف نیز گفته است: «اوضاع آب آشامیدنی کاملاً وخیم است. مردم روزشان را با تنها یک لیتر آب سر می‌کنند؛ رقمی که هر متر و معیار اورژانسی و اضطراری مقابلش رنگ می‌بازد!»

وی افزود: برای هر عدد دوش استحمام، حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نفر صف کشیده‌اند و در طول روز منتظر می‌مانند تا بلکه نوبت‌شان شود. اقلامی از جمله دارو و سوخت برای بیمارستان‌ها باید روزانه وارد شود تا پزشکان بتوانند این تئاتر وحشت را زیر نور جراحی کنند!

در طول هفت ماه گذشته، تنها بخش کوچکی از آنچه مورد نیاز است، اجازه ورود داشته اما حالا شرایط رو به وخامت گذاشته است.

الدر تاکید کرد: در دو روز اخیر، هیچ چیزی وارد نشده است. بمباران ادامه دارد و به معنای واقعی مردم از همه چیز از جمله «شأن انسانی» محروم شده‌اند. حملات اسرائیلی‌ها در رفح در جایی انجام می‌شود که تمام کمک‌ها از آن وارد می‌شد!

اکثر مردم در غزه از طریق دستگاه آب‌شیرین‌کن به آب دسترسی دارند و به گفته الدر، «پس از تحلیل منبع سوخت و انفجار لوله‌های انتقال، تنها یک دستگاه فعال است! رفح که هم‌اکنون شهر کودکان لقب گرفته و پیشتر حدود ۳۰۰ هزار نفر را در خود جای داده بود، حالا حدود ۱.۴ میلیون نفر را در آغوش گرفته است. همه در چادر هستند و گوش‌به‌گوش هم در شرایطی بسیار بسیار دشوار زندگی می‌کنند. هر شب بمباران است. من تجربه‌اش را دارم، وقتی در رفح می‌خوابید، مثل این است که در تابوت دراز کشیده‌اید!»

تصاویر ویدئویی که ارتش رژیم صهیونیستی دیروز منتشر کرد نشان می‌داد که تانک‌های اشغالگران در حال عبور از گذرگاه رفح هستند. تل‌آویو مدعی شده که رفح آخرین سنگر حماس است! اسامه حمدان، از رهبران ارشد جنبش حماس دیروز هشدار داد که اگر تجاوز ارتش صهیونیستی در رفح ادامه پیدا کند، هیچ توافق آتش‌بسی در کار نخواهد بود.

کد خبر 6100251

دیگر خبرها

  • مدافع استقلال باید جراحی کند
  • جمع‌آوری واکسن معروف از بازار
  • شاید مدافع سپاهان بینی‌اش را جراحی کند
  • هیچکس با کتف جراحی شده برنگشته، هیچکس هم در 9 سال 9 مدال نگرفته است
  • ما لیورپولی ها همیشه بدشانسیم؛ اسلوت هزارتا جام هم بیاره، جای کلوپ رو نمی گیره!
  • جراحی زیر نور ماه، خواب در تابوت و تاراجِ شأن انسان/اینجا رفح است
  • وزیر ارشاد: در سامانه مجازی نمایشگاه با تخفیف کتاب بخرید
  • هوش مصنوعی قادر است بیماری‌های نادر را سال‌ها زودتر شناسایی کند
  • ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)
  • صندوق بیماران خاص، سخت درمان و نادر تشکیل شد/پوشش۱۰۷گروه بیماری