Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@22:00:23 GMT

سه نامزد نهایی بهترین بازیکن آسیا

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۱۶۴۹

خرداد:روزنامه عربستانی مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا سه گزینه نهایی برای کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۷ را اعلام کرد و در بین آنها بازیکنی از ایران وجود ندارد.
به‌ گزارش خرداد به نقل از ‌ایسنا، مهدی طارمی در سال ۲۰۱۷ عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. او با پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد و سهم به سزایی در صعود ایران به جام جهانی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش‌بینی می‌شد که طارمی در بین گزینه‌های نهایی انتخاب بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۷ قرار بگیرد اما روزنامه العاجل عربستان از سه گزینه نهایی برای کسب انتخاب بهترین بازیکن سال آسیا سخن به میان آورد که طبق ادعای این روزنامه نه از طارمی و نه از هیچ بازیکن ایرانی دیگری نامی به چشم نمی‌خورد.
این روزنامه سعودی نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا سه بازیکن به نام‌های عمر خربین از الهلال، عمر عبدالرحمان از العین امارات و وو لی از گوانگژو را به عنوان سه نامزد نهایی انتخاب برای بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۷ معرفی کرده است که رقابت بین عبدالرحمان و خربین خواهد بود.
عمر عبدالرحمان در سال ۲۰۱۵ هم جزو گزینه‌های نهایی بود که در نهایت احمد خلیل این جایزه را به دست آورد اما در فصل قبل این بازیکن اماراتی توانست عنوان بهترین بازیکن آسیا را به دست آورد چرا که بیشترین نقش را در صعود العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت. برچسب ها: بهترین بازیکن آسیا ، روزنامه عربستانی ، کنفدراسیون فوتبال آسیا

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!

دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا تسلیم بازیکن سعودی شد و در رده دوم بهترین بازیکنان لیگ عربستان ایستاد.

به گزارش فارس، سالم الدوسری، مهاجم ملی پوش الهلال با کسب امتیاز 7.91 بالاتر از کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن لیگ عربستان انتخاب شد.

الدوسری مرد سال 2023 آسیاست و با به ثمر رساندن 65 گل بهترین گلزن سعودی تاریخ الهلال به شمار می‌آید.

دستمزد سالیانه رونالدو 200 میلیون یورو است و تقریبا 20 برابر دستمزد الدوسری (10 میلیون یورو) است.

مهاجم تیم ملی عربستان را بسیاری با گل تماشایی در جام جهانی 2022 قطر به یاد دارند.

ستاره الهلال بعد از گلزنی شادی گل خاصی دارد و پشتک می زند به همین خاطر به «پرنده» شهرت دارد.

براساس گزارش سایت سوفا اسکور، رونالدو با وجود به ثمر رساندن 29 در لیگ عربستان صدرنشینی در لیست بهترین گلزنان اما «الدوسری تاثیرگذارتر از ابرستاره پرتغالی ظاهر شد».

سایت سعودی اسپورت می نویسد که الدوسری با به ثمر رساندن 16 گل در مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا «بهترین گلزن تاریخ عربستان در این تورنمنت» شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: باشگاه های عربستانی به دنبال کاپیتان منچستریونایتد همسر طارمی مانع انتقال او به لیگ عربستان شد؟

دیگر خبرها

  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان