Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: چهارمین دوره همایش دانشجویی طریق رضوی همزمان با شهادت امام رضا (ع) در مشهد مقدس و با حضور هزار نفر از دانشجویان دختر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ فضل الله ایرجی کجوری افزود: چهارمین دوره همایش زائران دانشجوی پیاده (طریق رضوی) از روز ۲۴ تا ۲۶ آبان با حضور هزار نفر از دانشجویان دختر از دانشگاه‌های دولتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نکته قابل توجه اینکه به علت محدودیت‌هایی که در اسکان و پذیرایی در زمان شهادت حضرت امام رضا (ع) در مشهد وجود داشت امسال این برنامه در دانشگاه‌های وزارت علوم برای دختران اجرا شد که ان شاء الله در سال‌های آینده بتوانیم این ظرفیت را هم برای پسران و هم برای دختران افزایش دهیم.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: هدف از این برنامه را ترویج و گسترش فرهنگ رضوی (ع) در دانشگاه‌های سراسر کشور و استفاده از ظرفیت این رویداد ملی مذهبی بر شمرد و گفت: هر ساله در ایام شهادت امام رضا (ع) تعداد زیادی از دلدادگان به خاندان اهل بیت (ع) و به خصوص امام هشتم، عزم زیارت مرقد مطهر آن امام همام با پای پیاده می‌کنند که این حرکت عظیم فرهنگی فرصت‌های ناب و معنوی را برای مخاطبان دانشجویی فراهم کرده که از ۴ سال گذشته با برنامه ریزی دقیق و کاربردی از این فرصت نهایت بهره برداری صورت می‌پذیرد.

ایرجی کجوری افزود: در این برنامه دانشجویان مسافتی حدود ۴۰ کیلومتر را پیاده از قدمگاه رضوی تا حرم مطهر رضوی طی خواهند کرد و سه روز را در مشهد مقدس میهمان حضرت رضا (ع) خواهند بود، همچنین حضور دسته جمعی به حرم مطهر، تشکیل حلقه‌های معرفتی با حضور استادان حوزه و دانشگاه، برنامه‌های حرم شناسی، پخش فیلم، برنامه‌های آموزشی سبک زندگی رضوی و اسلامی از جمله برنامه‌های چهارمین دوره طریق رضوی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر

کاربران فضای مجازی فیلم‌هایی از برخورد خشن پلیس با دانشجویان معترض در دانشگاه آستین در ایالت تگزاس منتشر کرده‌اند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • پیاده‌روی خانوادگی دخترانه در بلوار ارم همدان طی دهه کرامت
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر