Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@13:29:38 GMT

کشف محموله ترياک به مقصد انگليس

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۲۲۷۴

کشف محموله ترياک به مقصد انگليس

خبرگزاري آريا- گمرک ايران از کشف يک محموله بزرگ قاچاق مواد مخدر از نوع شيره ترياک و ترياک سوخته خبر داد که داخل مبلمان جاسازي شده و قرار بود به انگليس صادر شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، ماموران گمرک غرب تهران در بازرسي از محموله ها با رصد اطلاعات و کنترل هوشمند کالاهاي صادراتي به يک محموله کالاي مبلمان مشکوک مي شوند و پس از آن تيم سگ هاي مواد ياب گمرک اقدام به بازرسي از اين محموله مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماموران گمرک غرب تهران موفق مي شوند در بازرسي از اين محموله با کمک سگ هاي مواد ياب مقدار 44 کيلو و 550 گرم انواع ترياک را از داخل محموله مبلمان کشف و ضبط کنند.
اين چهارمين محموله قاچاق سازمان يافته مواد مخدر است که از ابتداي سالجاري با هوشياري ماموران گمرک غرب تهران و به کمک سگ هاي موادياب کشف مي شود.
با الکترونيکي شدن تمامي رويه ها در گمرک، اطلاعات محموله هاي اظهاري توسط بخش مبارزه با جرايم سازمان يافته از مرکز کنترل و در صورت نياز اقدامات ويژه کنترلي انجام مي شود.
اکنون تعداد 21 قلاده سگ موادياب آماده به کار در گمرکات کشور فعالند که 10 قلاده در سال 95 خريداري و آموزش داده شده است‌ و قرار است 20 قلاده سگ مواد ياب ديگر نيز در سالجاري به اين تعداد اضافه شود.
کشفيات گمرک در سال گذشته به کمک سامانه هاي الکترونيکي، تجهيزات پيشرفته کنترلي از جمله دستگاههاي ايکس - ري کاميوني، سگ هاي مواد ياب و کالاياب و همچنين با ارتقاي سطح آموزش ماموران در خصوص نحوه جاسازي و قاچاق در مجموع 56 درصد افزايش داشته است .
در سال جاري ماموران گمرک موفق شدند با رصد اطلاعات و کنترل کالاها به مقدار 40 تن انواع مواد مخدر سنتي و صنعتي را کشف و ضبط کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۲۴۷ کیلوگرم حشیش در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله مواد مخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از خودرو موردنظر ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس، ۱۹۷ کیلوگرم حشیش را کشف کردند، تصریح کرد: در مجموع در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲۴۷ کیلو گرم حشیش را کشف و دو متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 748535

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه