Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-28@21:30:14 GMT

جاسازی مواد مخدر در مبلمان منزل +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۳۹۱۴

جاسازی مواد مخدر در مبلمان منزل +عکس

این محموله قاچاق مواد مخدر در داخل مبلمان منزل به صورت شیره تریاک و تریاک سوخته جاسازی شده بود که توسط ماموران گمرک کشف و ضبط شد ‌.به گزارش بلاغ، یک محموله بزرگ قاچاق مواد مخدر توسط ماموران گمرک کشف شد.

این محموله قاچاق مواد مخدر در داخل مبلمان منزل به صورت شیره تریاک و تریاک سوخته جاسازی شده بود که توسط ماموران گمرک کشف و ضبط شد ‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش ؛ ماموران گمرک در بازرسی از محموله ها با رصد اطلاعات و کنترل هوشمند کالاهای صادراتی به یک محموله کالای مبلمان مشکوک می شوند . با مشکوک شدن به این محموله تیم سگ های مواد یاب گمرک اقدام به بازرسی از این محموله می کنند . ماموران گمرک موفق می شوند در بازرسی از این محموله با کمک سگ های مواد یاب مقدار 44 کیلو و 550 گرم انواع تریاک را از داخل محموله مبلمان کشف و ضبط نمایند .

این چهارمین محموله قاچاق سازمان یافته مواد مخدر است که از ابتدای سالجاری با هوشیاری ماموران گمرک و به کمک سگ های مواد یاب در تهران کشف می شود .

بنابراین گزارش ؛ با الکترونیکی شدن تمامی رویه ها در گمرک ، اطلاعات محموله های اظهاری توسط بخش مبارزه با جرایم سازمان یافته از مرکز کنترل و در صورت نیاز اقدامات ویژه کنترلی انجام می شود .

هم اکنون تعداد 21 قلاده سگ موادیاب آماده به کار در گمرکات کشور فعالند که 10 قلاده در سال 95 خریداری و آموزش داده شده است‌ و قرار است 20 قلاده سگ مواد یاب دیگر نیز در سالجاری به این تعداد اضافه شود .

کشفیات گمرک در سال گذشته به کمک سامانه های الکترونیکی ؛ تجهیزات پیشرفته کنترلی از جمله دستگاههای ایکس ری کامیونی ؛ سگ های مواد یاب و کالایاب و همچنین با ارتقای سطح آموزش ماموران در خصوص نحوه جاسازی و قاچاق در مجموع 56 درصد افزایش داشته است .

در سال جاری ماموران گمرک موفق شدند با رصد اطلاعات و کنترل کالاها به مقدار 40 تن انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی را کشف و ضبط نمایند .

 


 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی

نیروی انتظامی استان یزد یک قاچاقچی مواد مخدر را که ۴۱۷ گرم هروئین در معده خود جاساز کرده بود را دستگیر کرد.

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر، هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه  

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادافیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور «هرات به مروست» متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و سه کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری دو  قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضائی معرفی شدند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری زوج سوداگر مرگ قاچاقچی سوخت نقره داغ شد نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در همدان

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان