Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@11:38:35 GMT

برگزاری شش یادواره منطقه‌ای در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۳۰۰۱

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، به‌نقل از فائزون، سرهنگ محمدعلی پوراحمدیان، مسئول کمیته یادواره‌های شهرستانی کنگره ملی شهدای استان، گفت: یکی از اساسی‌ترین کارها در ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، گرامیداشت یاد و خاطره شهداست، که در همین رابطه یکی از عمده‌ترین کارهایی که صورت می‌گیرد برگزاری کنگره ملی شهدای هر استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان در سال 96 برگزار می‌شود، افزود: قبل از برگزاری اجلاسیه کنگره یک سری یادواره شهدا مانند یادواره شهدای اقشار مختلف، یادواره شهدای جهاد، یادواره شهدای ارتش، یادواره شهدای مدافع حرم و یادواره شهدای اطلاعات برنامه ریزی شده است؛ همچنین در همین رابطه یکی از عمده‌ترین برنامه‌های قبل از اجلاسیه برگزاری یادواره شهدای شهرستانی است.
معاون اجرایی سپاه سلمان بیان کرد: استان سیستان و بلوچستان را به 6 منطقه تقسیم بندی کردیم و در هر شهرستان یک یادواره محوری برنامه ریزی شده است که تا قبل از برگزاری اجلاسیه کنگره به ترتیب زیر انجام خواهد شد.
وی اضافه کرد: یادواره شهدای شهرستانهای زابل، هامون، زهک، نیمروز و هیرمند با محوریت شهرستان زابل و یادواره شهدای شهرستان‌های زاهدان، خاش و میرجاوه با محوریت شهرستان زاهدان پیش بینی شده است.
پور احمدیان ادامه داد: یادواره شهدای شهرستان‌های ایرانشهر و دلگان هم با محوریت شهرستان ایرانشهر و یادواره شهدای شهرستان سراوان، سیب و سوران و مهرستان هم با محوریت شهرستان سراوان برگزار می‌شود.
وی افزود: یادواره شهدای شهرستان نیکشهر، قصر قند و فنوج  هم با محوریت شهرستان نیکشهر و یادواره شهدای شهرستان چابهار، سرباز و کنارک هم با محوریت شهرستان چابهار برگزار خواهد شد.
این مقام مسئول اظهار کرد: در خصوص برگزاری یادواره ها، همه برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم با فرماندهان نواحی و مسئولان مربوطه انجام شده و ابلاغ هم شده و طبق تاریخ های مشخص یادواره ها برگزار خواهند شد.
معاون اجرایی سپاه سلمان یادآور شد: اولین یادواره شهدای شهرستانی در شهرستان ایرانشهر، فردا پنجشنبه 25 آبان ماه 96 برگزار خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان

به گزارش صدای ایران از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  سجادی با عنوان اینکه غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان عصر سوم اردیبهشت ماه گزارش شد، افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیرو‌های امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب