Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قيمت برخي از پروازهاي هواپيمايي در آستانه شهادت امام رضا(ع) به مقصد مشهد مقدس حالت نجومي به خود گرفته است. به گزارش خبرگزاري تسنيم از مشهد مقدس، هرساله در آستانه شهادت امام رضا(ع) شاهد حضور خيل عظيمي از زائران و شيفتگان علي ابن موسي‌الرضا(ع) در مشهد مقدس هستيم اما در اين ميان مشکل ديرينه‌اي که وجود دارد اين است که متاسفانه دقيقاً در همين ايام، شاهد افزايش نرخ بليت‌هاي پرواز به مشهد هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالي که قاعده بايد برعکس باشد و روال بايد اين گونه باشد که در چنين ايامي با توجه به حضور جمعيت عظيم براي برپاداشتن عزاداري امام رضا(ع) قيمت‌ها بايد با ارزانترين قيمت ممکن در اختيار زائران قرار گيرد اما متاسفانه عده‌اي سودجو در اين ميان حضور دارند که از احساسات مذهبي مردم سوء استفاده کرده و با هر قيمتي بليت خود را به مسافران عرضه مي‌کنند.
تهران به مشهد 540 هزار تومان
فاطمه. ب يکي از زائراني است که روز گذشته وارد فرودگاه شهيد هاشمي نژاد مشهد مقدس شده است، وي در اين زمينه مي‌گويد: هميشه روالم اين گونه بوده که براي خريد بليت پرواز به مشهد به سايت‌هاي اينترنتي مراجعه مي‌کنم و اين بار نيز دقيقاً همين رويه را تکرار کردم اما زماني که به سايت مراجعه کردم با قيمت‌هاي نجومي روبرو شدم.
وي ادامه مي‌دهد: براي مثال قيمت يکي از پروازها به مشهد روز گذشته از تهران، 540 هزار تومان بود و جالب آن که قيمت پرواز از مشهد به تهران نيز 480 هزار تومان بود در حالي که در شرايط عادي اين قيمت‌ها نهايتاً 200 هزار تومان است.
اين زائر امام رضا(ع) بيان مي‌کند: دقيقاً متوجه نمي‌شوم که نقش و جايگاه دستگاه‌هاي نظارتي در چنين مواردي چيست و چرا بايد برخي اجازه داشته باشند با هر قيمتي بليت‌هاي خود را به مسافران بفروشند.
تبريز به مشهد 548 هزار تومان
زائر ديگري که از تبريز به مشهد وارد شده است؛ وي نيز در اين زمينه مي‌گويد: فکر مي‌کنم با قيمت مناسبي به مشهد مقدس سفر کردم اما همين امروز اگر به تعدادي از سايت‌ها سر بزنيد شاهد خواهيد بود که قيمت پرواز از تبريز به مشهد براي روز پنجشنبه هفته جاري 548 هزار تومان است.
وي ادامه مي‌دهد: شخصاً مشکلي براي تهيه بليت با قيمت مناسب نداشتم زيرا در سايت‌هاي بسياري براي تهيه بليت جستجو کردم اما انصاف نيست که قيمت بليط در اين ايام تا 600 هزار تومان نيز برسد.
اهواز به مشهد 490 هزار و 960 تومان
عليرضا. ب نيز مي‌گويد: وضعيت تهيه بليت از اهواز به مشهد نيز وضع چندان مساعدي ندارد و حتي تا 500 هزار تومان نيز مي‌رسد. سوال من اين است که چرا نبايد يک بار به صورت اصولي و صحيح برخورد صورت بگيرد تا سوء استفاده کنندگان تنبيه شوند.
وي ادامه مي‌دهد: دقيقاً هر سال همين وضعيت وجود دارد به نحوي که هر سال دريغ از پارسال شده است و نمي‌دانم تا کي قرار است اين وضعيت ادامه پيدا کند؟ بايد شرايط را براي ورود و حضور زائر در مشهد تسهيل کنيم اما دقيقاً عکس اين کار را صورت مي‌دهيم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ثور ۱۴۰۳ برابر با ۲۲ شوال ۱۴۴۵ و ۱ می ۲۰۲۴ است. روز چهارشنبه طبق روایات متعلق است به  حضرت امام موسی کاظم علیه السلام امام رضا علیه السلام امام جواد علیه السلام و امام هادی علیه السلام. سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد

مناسبت‌ها و احکام دینی و اسلامی

امروز روز خوبی برای امور زیر است:

دیدار‌های سیاسی.

شکار و صید و دام گزاری.

و صدقه دادن خوب و مقبول است.

مسافرت

مسافرت مکروه و همراه صدقه باشد.

زایمان

زایمان خوب و نوزاد خوش قدم و مبارک است. ان شاءالله.

احکام نجوم

امروز قمر در برج دلو و از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است:

ختنه نوزاد.

ورود به خانه نو.

بردن جهیزیه.

معامله خانه و اپارتمان.

درختکاری.

آغاز بنایی و خشت بنا نهادن.

و پیمان گرفتن از رقیب نیک است.

نگارش ادعیه و برای نماز حرز و بستن آن خوب است.

مباشرت امشب

(شب پنج شنبه) مباشرت برای جسم مفید و فرزند دانشمند گردد. ان شاءالله

اصلاح سر و صورت

 اصلاح سر و صورت باعث فقر و بی پولی می‌شود.

حجامت خون دادن فصد زالو انداختن

خون دادن و فصد باعث قوت دل می‌شود.

ناخن گرفتن

چهارشنبه برای گرفتن ناخن، روز مناسبی نیست و باعث بداخلاقی می‌شود.

دوخت و دوز

چهارشنبه برای بریدن و دوختن لباس نو روز بسیار مناسبی است و کار آن نیز آسان افتد و به سبب آن وسیله و یا چارپایان بزرگ نصیب شخص شود. ان شاالله

وقت استخاره در روز چهارشنبه

از طلوع آفتاب تا ساعت ۱۲ ظهر و بعداز ساعت ۱۶عصر تا عشای آخر (وقت خوابیدن)

تعبیر خواب

خوابی که (شب پنجشنبه) دیده شود تعبیرش طبق ایه‌ی ۲۳ سوره مبارکه " مومنون" است؛ و لقد ارسلنا نوحا الی قوما فقال یا قوم...

و مفهوم آن این است که خواب بیننده را خیر و خوبی از جانب بزرگی برسد که باور نکند و یا نصیحتی به کسی کند و او باور نکند؛ و شما مطلب خود را در این مضامین قیاس کنید.

ذکر روز چهارشنبه

یا حیّ یا قیّوم ۱۰۰ مرتبه

ذکر بعد از نماز صبح ۵۴۱ مرتبه یامتعال که موجب عزّت در دین میگردد

روز چهارشنبه طبق روایات متعلق است به  حضرت امام موسی کاظم علیه السلام امام رضا علیه السلام امام جواد علیه السلام و امام هادی علیه السلام. سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد

 منبع: تقویم همسران نوشته‌ی حبیب الله تقیان

tags # تقویم نجومی ، تقویم همسران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • سرویس‌دهی رایگان خط‌ ۲ قطارشهری مشهد
  • سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع)
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • مصیبت جدید مستاجران؛ قیمت نجومی کارتن موز!
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود