Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم با بیان اینکه برادران و خواهران ما در مناطق زلزله زده، هم اکنون نیاز مبرم به اقلامی از قبیل پتو ، چادر گروهی، آب معدنی، کنسروجات و خشکبار دارند، افزود: در همین راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جاجرم آمادگی خود را اعلام می نماید که کمک های سخاوتمندانه همشهریان عزیز را جمع‌آوری و هرچه سریعتر به استان کرمانشاه ارسال نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم،سروان محمدنیا فرمانده سپاه شهرستان جاجرم ضمن عرض تسلیت بمناسبت جان باختن تعداد زیادی از هموطنانمان در زلزله غرب کشور ابراز داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنابر وظیفه انسانی وذاتی خود در اولین دقایق پس از وقوع زلزله، در راستای خدمت رسانی به هموطنان زلزله زده و کمک در آواربرداری و نجات بازماندگان وارد عمل شد.

وی گفت: در این راستا فرمان به موقع مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و فرماندهی کل قوا مبنی بر کمک رسانی نیروهای مسلح و اعزام سریع به مناطق زلزله زده در این کار شتاب فوق العاده ای بوجود آمد و فرماندهان عالی رتبه سپاه و ارتش نیز بلافاصله در منطقه حضور پیدا کردند.

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم با بیان اینکه برادران و خواهران ما در مناطق زلزله زده، هم اکنون نیاز مبرم به اقلامی از قبیل پتو ، چادر گروهی، آب معدنی، کنسروجات و خشکبار دارند، افزود: در همین راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جاجرم آمادگی خود را اعلام می نماید که کمک های سخاوتمندانه همشهریان عزیز را جمع‌آوری و هرچه سریعتر به استان کرمانشاه ارسال نماید.

وی گفت: جهت کمک به هموطنان زلزله زده و داغدار کرمانشاه می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی ( پتو و خوراکی ) خود را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ٢٣ و ٢۴ آبان به مراکز ذیل تحویل دهند


 ١ . پایگاه بسیج امام حسین ع مسجد نور (شهرک فرهنگیان)
٢ . پایگاه بسیج حر مسجد صاحب الزمان عج (خیابان رجایی)
٣ . پایگاه بسیج مالک اشتر مسجدالنبی ( خیابان بهشتی)
۴ . مهدیه (معلم ٨)
۵ . پایگاه بسیج حضرت قایم مسجد رسول اکرم (انتهای خیابان بهشتی)
۶ . پایگاه بسیج حضرت مهدی عج مسجد حضرت ابوالفضل ع ( آزادی ۵)
٧ . پایگاه شهید علمدار حسینیه حضرت ابوالفضل ( روبروی اداره دارایی)

 

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر

رئیس بسیج سازندگی کشور، گفت: بسیج سازندگی این آمادگی را دارد که در کنار دولت کمبود‌ها و کاستی‌های عشایر را برطرف کند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد زهرایی در حاشیه سفر به شهرستان اردل و بازدید از روند اجرای طرح‌های بسیج سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم منطقه عشایری دهدلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جای تاسف است که ۴۵ سال از انقلاب گذشته، اما هنوز اقدامات زیرساختی از جمله راه دسترسی برای عشایر در این منطقه انجام نشده است.

وی افزود: باید یک هم‌افزایی و همدلی بین دولت و دستگاه‌های مجری برای احداث راه‌های دسترسی به خصوص برای مناطق صعب العبور صورت گیرد. سازمان بسیج سازندگی به عنوان مجری برای انجام کار‌های سخت در کنار دولت حضور دارد، امید است بخشی از اعتبارات را دولت تقبل کند و با بخشی از ظرفیت‌های انقلابی این کار به سرانجام برسد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور مطرح کرد: البته مردم روستای دهدلی نباید انتظار داشته باشند در یک مدت زمان کوتاه، این مسیر طولانی احداث شود بلکه جاده دسترسی روستای دهدلی به صورت قطعه قطعه و مرحله به مرحله احداث و تحویل مردم می‌شود.

وی بیان کرد: مردم عشایر این منطقه، رزمندگان خط مقدم و تامین کننده امنیت منطقه به شمار می‌روند و نباید این اصل از نگاه سیاست‌مداران و تصمیم‌گیران به دور باشد. در هر کجا که یک ایل و طایفه‌ای حضور داشته باشد، امنیت ایران اسلامی تضمین شده است و هرگونه هزینه‌ای برای این قشر، سرمایه‌گذاری است.

زهرایی در پایان با تاکید بر اینکه مسئولین باید از منطقه عشایری دهدلی بازدید داشته باشند، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی این آمادگی را دارد در کنار دولت نسبت به برطرف کردن کمبود‌ها و کاستی‌های این مردم گام بردارد چرا که خیلی بیشتر از اینها، عشایر حق بر گردن انقلاب اسلامی و ما دارند.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت