Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: شهید سرباز وظیفه عباس کاظمی از مرزبانان هنگ مرزی بانه بود که 22 آبان جاری بر اثر انفجار مین باقیمانده از دوران دفاع مقدس به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان صلاح‌الدین ایوبی شهر بانه به فیض شهادت نایل آمد.
غلامرضا امیدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیکر پاک و مطهر این شهید والا مقام با حضور سردار علی آزادی فرمانده انتظامی این استان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف بر دوش و دستان مردم شهیدپرور از مقابل ستاد انتظامی شهرستان خرمدره به سمت گلزار شهدا این شهرستان تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: ساعت 14 تا 16 عصر امروز /چهارشنبه/ مراسم ترحیم در حسینیه رقیه (س) و ساعت 20 شب نیز شام غریبان این شهید والامقام در همین مکان برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا 11 آذر 95 نیز، پیکر مطهر 'شهید ابراهیم کریمی' از مرزبانان نیروی هنگ مرزی با حضور پرشکوه نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور زنجان از مقابل امامزاده ابراهیم (ع) به سمت گلزار شهدا بالا شهر زنجان، تشییع و به خاک سپرده شد.
شهید استوار یکم 'ابراهیم کریمی' از مرزبانان نیروی هنگ مرزی بود که در ماموریت منطقه مرزی زردکوه نزدیک روستای 'درمان آباد' با قاچاقچیان درگیر و به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود.
نیروی انتظامی زنجان بیش از 120 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری **انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر یک شهید پس از ۴۰ سال

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهید والامقام منصور عزیزپور محمدی به‌عنوان بسیجی از اهواز به جبهه اعزام و در سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در منطقه شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع شهدای جاویدالاثر پیوست.

پیکر مطهر شهید پس از ۴۰ سال کشف و از طریق آزمایش دی‌ان‌ای شناسایی شد. مسئولین استان خوزستان با حضور در منزل شهید خبر مسرت بخش تفحص و شناسایی این شهید عزیز را به بازماندگانش رساندند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر یک شهید پس از ۴۰ سال
  • پیکر شهید عباس رمضانی پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد