Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@03:31:16 GMT

دوره آموزشی کتابدار مساجد برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۵۳۸۳

دوره آموزشی کتابدار مساجد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: دوره آموزشی کتابدار مساجد در محل نمایشگاه های بین المللی همزمان با نمایشگاه کتاب اردبیل و هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل امروز (24 آبان) در جلسه هماهنگی برنامه های جنبی نمایشگاه کتاب اردبیل گفت: همزمان با نمایشگاه کتاب اردبیل و هفته کتاب و کتابخوانی دوره آموزشی کتابدار مساجد در محل نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه اصول اولیه کتابداری در مساجد از مهمترین مباحث در این دوره آموزشی خواهد بود، تصریح کرد: این دوره با حضور اساتید دانشگاهی در زمینه کتابداری خواهد بود.

 

سقا با تاکید بر اینکه تسهیلات خرید کتاب ویژه کتابداران مساجد نیز در این دوره آموزشی فراهم شده است، افزود: بازدید از نمایشگاه کتاب و خرید کتاب از دیگر برنامه های این دوره در جوار نمایشگاه کتاب اردبیل خواهد بود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با بیان این مطلب که همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی توزیع کتاب در کتابخانه های مساجد انجام خواهد شد، اظهار داشت: غرفه دبیرخانه کانون های مساجد در نمایشگاه کتاب استان از 21 تا 26 آبان ماه برپا خواهد بود و علاقمندان می توانند از آن بازدید کنند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و دومین دوره «مرحله اول» سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری (ندای فطرت) برگزار می‌شود.

این دوره شامل ۴ کتاب و به صورت مجازی، همراه با پرسش و پاسخ بوده و شروع کلاس‌ها از امروز ۱۲ اردیبهشت ماه به مدت ۱۴ جلسه چهارشنبه‌ها ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود.

چهار کتاب این دوره: «آزادی معنوی»، «سیری در سیره نبوی»، «جاذبه و دافعه علی (ع)» و «حماسه حسینی» خواهد بود.

این دوره با ارائه گواهی پایان دوره از طرف «بنیاد علمی و فرهنگی شهید مطهری خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر با کلیلک بر روی آدرس motahari.ir/nedayefetrat اقدام کنند.

کد خبر 6093006 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • انتشار اعلان نمایشگاه کتاب
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران