Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری سبزالبرز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان غرب کشور در پی زلزله اخیر، اظهار داشت: غرب کشور همواره در خط مقدم سختی ها و دشواری ها بوده است و از تمامی ناگواری ها و مصیبت ها سربلند و سرزنده به لطف خداوند برخواسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر کمک همه جانبه به زلزله‌زدگان غرب کشور، ستاد بحران در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تشکل شد، افزود: در این ستاد مقرر شد از تمامی ظرفیت های استانی برا خدمت رسانی به مصیبت‌دیدگان غرب کشور استفاده شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های مازندران ابلاغ شد تا از محل اجرای نیت واقف مرتبط و بهره‌گیری از خیران نیازمندی‌های زلزله‌زدگان را در حد توان تامین و در اختیار اداره کل اوقاف استان قرار دهند، تصریح کرد: مجموعه اوقاف مازندران پس از دریافت کمک‌ها و اقلام اقدام به ارسال آنها به غرب کشور می‌کند.

حیدری با اشاره احداث آشپزخانه توسط اداره کل اوقاف کرمانشاه در مناطق زلزله‌زده، خاطرنشان کرد: اوقاف مازندران آمادگی دارد در راستای اجرای نیت واقف بخشی از اقلام غذایی را به این آشپزخانه ارسال کند.

وی با بیان اینکه تاکنون یک کامیون آب معدنی، کنسروجات و پتو توسط اداره اوقاف ساری، نور، محمودآباد و اداره اوقاف لاریجان تهیه شده است، گفت: تمامی ادارات اوقاف و امور خیریه شهرهای مازندران در حال تهیه بسته‌های غذایی برای ارسال به مناطق زلزله‌زده غرب کشور هستند.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه گفت این محموله به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به همت گروه جهادی ثامن الحجج و از محل کمک های مردمی اهالی گز برخوار تامین شد.


سرهنگ ابراهیمی افزود: در این کاروان کالاهایی شامل اقلام بهداشتی و مواد شوینده در نظر گرفته شده است.


وی افزود: تا کنون مردم شاهین شهر 52 میلیارد ریال به مردم سی زده سیستان و بلوچستان اهدا کرده اند و اکنون در حال جمه آوری کاروان سوم این هدایا هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

دیگر خبرها

  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم