Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان پایتخت هنوز چندین پرونده شکایت در فیفا دارند که اگر این پرونده ها را رفع و رجوع نکنند در آینده با مشکل مواجه می شوند. 

جری بنگستون مهاجم خارجی سابق پرسپولیس به علت پرداخت نشدن مطالباتش از این تیم شکایت کرده و دردسر جدیدی برای  سرخپوشان پایتخت ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به هر حال گفته می شود جری بنگستون از طریق مدیر برنامه های خارجی خود به مسئولان باشگاه پیغام داده که حاضر است بخشی از مطالبات خود را ببخشد به شرطی که مابقی مطالباتش را به صورت نقد دریافت کند. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا مطالبات بازیکنانی همانند بنگستون را بدهند تا با مشکل مواجه نشویم. در حال حاضر اکثر بدهی های باشگاه را با حمایت وزارت ورزش و جوانان پرداخت کردیم و اگر فدراسیون فوتبال حکم مابقی شاکیان هم صادر کند در آن صورت طلب شاکیان خود را پرداخت می کنیم. 

انتهای پیام/ 

بنگستون به شاکیان پرسپولیس اضافه شد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس

بالاخره بعد از سال‌ها دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار شدند. پرسپولیس به کنسرسیومی از ۶ بانک داده شد و استقلال به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس واگذار گردید. نکته جالب در خصوص این واگذاری‌ها بدهی سنگین باشگاه استقلال به مالک جدید پرسپولیس است. بانک شهر که بیشترین سهام پرسپولیس را در اختیار دارد و حتی قرار است بیشترین عضو را در هیئت مدیره داشته باشد، طی دو سه سال اخیر وام‌های سنگینی به پرسپولیس و استقلال داده و به نوعی اسپانسر دو باشگاه هم بود. مدیران استقلال طی چند سال گذشته چندین بار از این بانک وام گرفتند و در حال حاضر هم بدهی سنگینی به بانک شهر دارند.

آبی‌ها چیزی در حدود ۱۸۶ میلیارد تومان به بانک شهر بدهی دارند و برای گرفتن وام هم سند ورزشگاه مرغوبکار را گرو گذاشتند. شاید ماجرای مالکیت این بانک بر باشگاه پرسپولیس به زودی به ضرر استقلالی‌ها تمام شود و این باشگاه را با مالک جدید قرمز‌ها وارد چالش بزرگی کند. حال باید دید حالا که بانک شهر مالکیت پرسپولیس را برعهده گرفته، چطور می‌خواهد با رقیب سنتی کنار بیاید و آیا این موضوع برای باشگاه استقلال مشکل ساز خواهد شد یا خیر.

بعد از گرفتن وام، باشگاه استقلال به صورت ماهیانه اقساط سنگینی را پرداخت می‌کرده و هنوز هم باید این اقساط را پرداخت کند. البته مشخص نیست در این زمینه باشگاه استقلال اقساط خود را به موقع پرداخت کرده و یا اینکه در پرداخت اقساط وام‌های گرفته شده تاخیر داشته است.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد