Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رقابت هاي قهرماني کشور آبهاي آرام آقايان با برگزاري ادامه مسابقات مسافت 500 متر امروز 24 آبان ماه در درياچه آزادي ادامه پيدا کرد.
به گزارش آريا به نقل از فدراسيون قايقراني، مسابقات قهرماني کشور آبهاي آرام آقايان يادواره شهيد جمشيد موسي زاده صبح امروز در درياچه آزادي دنبال شد و قايقرانان در مسافت 500 متر رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور مقدماتي کاياک دونفره 500 متر بزرگسالان گروه اول هادي جعفري و محمدطاهر حسيني افشار از کرمانشاه، ميلاد قاسمي و ياسر هدايتي از مازندران و صادق زماني و مهران نوري از گيلان اول تا سوم شدند و در گروه دوم بابک دربان و عليرضا جهان نما از تهران، محمدرضا مقدمي و اميد احمدي از زنجان و رضا شکاري و مصطفي نوري از همدان رده هاي نخست را به خود اختصاص دادند.
در دور نيمه نهايي کاياک يکنفره 500 متر جوانان کسري ياري از کرمانشاه، علي غفاري از آذربايجان شرقي و محمد کياني از آذربايجان غربي اول تا سوم شدند.
در رقابت نيمه نهايي کاياک يکنفره 500 متر بزرگسالان مسعود قوي دست از خوزستان، حوير سليمانيه از آذربايجان غربي و روح اله قلم زاده از اردبيل رده هاي برتر را بدست آوردند.
در فينال کانوي يکنفره 500 متر بزرگسالان علي اجاقي از کرمانشاه مقام اول، شاهو ناصري از کردستان مقام دوم و هومن کريمي از تهران توابع مقام سوم را بدست آوردند.
در فينال کاياک يکنفره 500 متر جوانان محمدرضا صياد از گيلان، مهرشاد شريفي از مازندران و تارخ طالبي از تهران رده هاي اول تا سوم را بدست آوردند.
در کاياک چهارنفره 500 متر بزرگسالان تيم گيلان با ترکيب اميرآقاميرزايي، علي آقاميرزايي، صادق زماني و پيمان قوي دل اول شدند، تيم مازندران با ترکيب آرش قنبري، ياسر هدايتي، ميلاد قاسمي و امين بوداغي در رده دوم قرار گرفتند و تيم تهران با ترکيب سجاد فرشچي، مسعود شاهپوري، علي مولايي و ميثم فتاحي جايگاه سوم را به خود اختصاص دادند.
در کانوي يکنفره 500 متر جوانان عرفان زنده پي از بوشهر، سبحان بيرانوند از لرستان و زانا ساعدي از کردستان مقام هاي اول تا سوم را بدست آوردند.
در کانوي دونفره 500 متر بزرگسالان کيا اسکنداني و معراج محمدزاده از تهران اول، هومن کريمي و محمد نوري از توابع تهران دوم و اميرحسين خدايار و محمدنبي رضايي از مازندران سوم شدند.
در فينال کاياک دونفره 500 متر جوانان محمدرضا صياد و محمد زارع از گيلان، عليرضا مرادي و مرتضي کلانتري از لرستان و مصطفي عليخاني و يوسف پشتوان از مازندران مقام هاي اول تا سوم را بدست آوردند.
در کانوي دونفره 500 متر جوانان رضاد وفايي و زانا ساعدي از کردستان، اميرحسين ماهيني و عرفان زنده پي از بوشهر و عبداله مشايخ و پارسا محسني از مازندران اول تا سوم شدند.
در کاياک چهارنفره 500 متر جوانان تيم گيلان با ترکيب شايان مافي، محمدزارع، ابوالفضل درجزي و محمدرضا صياد مقام اول، تيم مازندران با ترکيب امير خوانساري، مهرشاد شريفي، يوسف پشتوان و علي طاهري مقام دوم و تيم تهران با ترکيب پارسا اميدوار، پوريا عليمحمدي، تارخ طالبي و کوروش فرجي مقام سوم را بدست آوردند.
اين رقابت ها عصر امروز 24 آبان ماه با برگزاري رقابت فينال کاياک يکنفره و دونفره  500 متر بزرگسالان و دور مقدماتي مسافت 200 متر ادامه پيدا خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلیپین توافق بر سر آبهای مورد مناقشه با چین را رد کرد

به گزارش قدس آنلاین، یک سخنگوی سفارت چین در مانیل روز ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین) گفته بود که دو کشور اوایل سال جاری میلادی بر سر یک «مدل جدید» برای مدیریت تنش‌ها در جزیره مرجانی توماس شول دوم توافق کردند.

با گذشت بیش از یک هفته از طرح چنین اظهار نظری، گیلبرتو تئودورو وزیر دفاع فیلیپین امروز شنبه مدعی شد که وزارتخانه او از هیچ گونه توافق داخلی با چین از زمان روی کار آمدن فردیناند مارکوس جونیور، رئیس جمهور این کشور در سال ۲۰۲۲، اطلاعی ندارد و طرف هیچ توافقی با پکن نبوده است.

وی همچنین اضافه کرد که مقام‌های وزارت دفاع فیلیپین از سال گذشته با هیچ کدام از مقام‌های چینی گفتگو نکردند.

پکن و مانیل در ماه‌های اخیر بارها در جزیره مرجانی که هر دو مدعی مالکیت آن هستند، با هم درگیری داشته‌اند.

فیلیپین در سال ۱۹۹۹ یک کشتی نیروی دریایی خود را به طور عامدانه در جزیره مرجانی توماس شول دوم که خالی از سکنه است، زمین گیر کرد تا ادعای مالکیت بر آن داشته باشد. این کشور به طور معمول کشتی‌های تدارکاتی را برای ارسال وسایل به سربازان فیلیپینی مستقر در این جزیره ارسال می‌کند.

فیلیپین چین را متهم می‌کند که این کشور از مانورها و شلیک گلوله‌های آب به کشتی‌های مانیل برای مختل کردن ماموریت‌های کشتی‌ها استفاده می‌کند.

تئودورو اظهارات سفارت چین در مانیل مبنی بر توافق دوجانبه را "بخشی از تبلیغات چین" خواند و افزود که فیلیپین هرگز وارد توافقی نخواهد شد که ادعای مالکیتش در این آبراه را به خطر بیندازد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا
  • تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • فیلیپین توافق بر سر آبهای مورد مناقشه با چین را رد کرد
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران