Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی وقوع زلزله غم‌انگیز در استان‌های غرب کشور و جان باختن و مجروح شدن شماری از هم‌میهنان عزیزمان، شرکت نسیم سلامت بانک‌پاسارگاد کمک‌های پزشکی و دارویی را مستقر کرد و تعداد 10 هزار تخته پتو و یکصد چادر امدادی به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

به گزارش پارسینه به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیر عامل و مدیر روابط‌ عمومی بانک‌پاسارگاد، ضمن تسلیت و ابراز همدردی با هم‌میهنانمان در منطقه غرب کشور، با اعلام این خبر گفت: شرکت نسیم سلامت بانک پاسارگاد در منطقه ازگله ثلاث باباجانی بیمارستان صحرایی جهت امدادرسانی به مجروحان از جمله انجام عمل‌های جراحی ضروری و همچنین انجام عمل‌های زایمان، با تجهیزات و امکانات کامل پزشکی ایجاد کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این تعداد یکصد چادر امدادی در کنار بیمارستان، برای نگهداری و بستری بیماران مستقر شد.

وی ادامه داد: همچنین تعداد 10 هزار تخته پتو به مناطق زلزله‌زده ارسال شده که با همکاری فرمانداری و هلال‌احمر در مناطق محرومی که مورد نیاز است در حال توزیع هستند.

رفیعی تأکید کرد: به‌همین منظور شماره‌حساب 2-10488144-8100-201 و شماره کارت 7777-7777-2977-5022 بانک‌پاسارگاد جهت اهدا کمک‌های نقدی هموطنان عزیز در نظر گرفته شده و بانکداران بانک پاسارگاد کمک‌های خود را به این حساب واریز خواهند کرد. وی در پایان ضمن تسلیت مجدد به ملت شریف ایران، از درگاه ایزد منان برای درگذشتگان این حادثه علو درجات، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت کرد.

گفتنی است با توجه به حضور جمعی از قهرمانان تیم ملی کشتی ایران در منطقه، بخشی از هدایای بانک‌پاسارگاد به هم‌میهنان خسارت‌دیده، توسط رییس فدراسیون و اعضای تیم ملی کشتی کشور بین هم‌وطنانمان توزیع می‌شود.


منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا فلاح، با بیان اینکه در ساعت ۱۷:۰۴ دقیقه امروز چهارشنبه زلزله‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر منطقه سیرچ کرمان را در عمق ١٠ کیلومتری زمین در ساعت ۱۷:۰۴ به لرزه درآورد گفت: در پی این حادثه ۲ تیم امداد و نجات برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستاهای نزدیک کانون زلزله اعزام شده‌اند.

وی افزود: تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان کرمان به حالت آماده باش درآمده اند.

کد خبر 6094536

دیگر خبرها

  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • کرمان لرزید
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند