Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@22:44:26 GMT

لحظه به لحظه با کمک ورزشی‌ها به زلزله‌زدگان

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۷۳۴۶

لحظه به لحظه با کمک ورزشی‌ها به زلزله‌زدگان

* علی کریمی نیز تلاش خود را برای جمع آوری کمک‌های مردمی و همچنین چهره‌های ورزشی آغاز کرده و به زودی آنها را به دست مردم زلزله زده کرمانشاه خواهد رساند.

* جواد خیابانی، گزارشگر ورزشی کشورمان نیز طی بیانیه‌ای از مردم خواست کمک‌های خود را در منطقه سعادت آباد به دست او برسانند و او امروز راهی کرمانشاه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس نیز با ساماندهی کمک‌های مردمی تاکنون 3 کامیون به کرمانشاه اعزام کرده است.

* علی دایی، سرمربی سایپا دفتر خود در میدان فاطمی تهران را تبدیل به انبار جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان غرب کشور کرده است تا مردم با مراجعه به این دفتر وسایل مورد نظر خودشان برای ارسال به غرب کشور را تحویل دهند. خود دایی هم در روز یک نوبت به این محل سر می‌زند و چند ساعتی در آنجا حضور دارد.

به همین دلیل، سرمربی سایپا در تمرین امروز (چهارشنبه) تیمش حاضر نخواهد شد.

 

* دکتر بیژن حیدری، پزشک جراح که به شغل داوری در فوتبال هم مشغول است و اخیراً با قضاوت دربی 85 نامش بیش از پیش در رسانه‌ها مطرح شده است، برای مداوای مردم مجروح غرب کشور به این منطقه سفر کرده است.

حیدری قرار بود در هفته دوازدهم قضاوت دیدار پیکان - صنعت نفت را بر عهده داشته باشد که به دلیل سفر به غرب کشور این قضاوت برای او لغو شده است.

 

* جامعه ورزش چهارشنبه ۲۴ آبان در ورزشگاه شهید شیرودی گرد هم آمدند تا با کمک‌های هم میهمانان عزیز بتواند مرهمی باشند بر زخم‌های بازماندگان این حادثه ورزشکاران و چهره‌های صاحب‌نام ورزش ایران.

 

* بازیکنان و مربیان تیم فوتبال پرسپولیس در راستای کمک به هموطنان کرمانشاهی که در زلزله اخیر دچار خسارات شدیدی شده‌اند قصد دارند یک پیراهن از این تیم را که در دربی استفاده شده از طریق مزایده به بالاترین قیمت به فروش برسانند و کل درآمد حاصل از این کار خداپسندانه را به زلزله زدگان اخیر اهداء کنند.

این مزایده قرار است به زودی انجام شود و هموطنانی که قصد دارند در این امر خداپسندانه شرکت کنند می‌توانند قیمت پیشنهادی خود را به شماره تلگرام ۰۹۱۰۸۸۹۵۷۹۸ ارسال کنند.

این پیراهن توسط کلیه بازیکنان و مربیان پرسپولیس امضاء شده و قرار است در این مزایده برای کار خیر به فروش برسد.

* اولین محموله امداد رسانی فدراسیون فوتبال و ورزشکاران که شامل مواد غذایی، پوشاک و آب معدنی است، شب گذشته (سه‌شنبه) به کرمانشاه ارسال شد تا از طریق هیات فوتبال استان کرمانشاه و با هماهنگی مسئولین مربوطه در اختیار آسیب دیدگان در زلزله اخیر که در غرب کشور به وقوع پیوست، قرار گیرد.

 

* جواد خیابانی، گزارشگر و مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون در اقدامی خدا پسندانه قصد دارد به جمع آوری کمک‌های مردمی و ارسال به مناطق زلزله‌زده غرب کشور بپردازد و در همین راستا پیامی منتشر کرده است. خیابانی پس از جمع‌آوری‌ کمک‌های مردمی به وسیله کامیون راهی مناطق آسیب‌دیده خواهد شد.

 

* ساره جوانمردی، ورزشکار پرافتخار تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین، مدال طلای خود در بازی های پارالمپیک ریو را به نفع هم وطنان آسیب دیده در زلزله مناطق غرب کشور به حراج گذاشت.

 

*‌ دو باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال همراه با سایر اقشار به به زلزله زدگان غرب ایران کمک کردند.

دو هزار تخته پتو و چادر، اهدایی مدیران، بازیکنان و کادر فنی تیم های استقلال و پرسپولیس به هموطنان زلزله زدگان کرمانشاهی است.

 

* محسن طاهری، مدیرعامل باشگاه سپاهان با ارسال فراخوانی،‌ از مردم و هواداران این تیم برای کمک به آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور دعوت کرد.

 

* کیانوش رستمی، قهرمان وزنه‌برداری کشورمان مدال طلای خود در المپیک 2016 را به نفع زلزله‌زدگان به حراج گذاشت.

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا

متن پیام دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر به دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا به شرح ذیل است.

جناب آقای دکتر احمد ادریس

دبیرکل محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا

جناب آقای دبیرکل

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌نماید.

متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام نموده و با خانواده‌های جان باختگان ابراز همدردی می‌نمائیم.

همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌نماید.

بهترین‌ها را برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه آرزو دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • فرماندار همدان:‌ حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • اجتماع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور