Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

نایب‌رئیس فدراسیون حمل‌ونقل لجستیک ایران از تلاش شرکت‌های خصوصی برای مشارکت در خصوصی‌سازی راه‌آهن خبر داد و گفت: بسیاری از مسائلی که به‌عنوان مشکلات حمل‌ونقل ریلی مطرح می‌شود به دلیل وجود بروکراسی و ساختار دولتی آن است

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، علی محمودی سرای درباره استقبال نکردن شرکت‌های خصوصی و تجار از حمل‌ونقل ریلی گفت: حمل‌ونقل ریلی در اختیار دولت قرار دارد و اکنون که در آن خصوصی‌سازی شکل گرفته است بسیاری از شرکت خواهان مشارکت در این امر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این امر ثمرات زیادی را برای رشد ترانزیت و حمل‌ونقل کالا در کشور دارد افزود: بسیاری از مسائلی که به‌عنوان مشکلات حمل‌ونقل ریلی مطرح می‌شود به دلیل وجود بروکراسی و ساختار دولتی آن است که لازم است در آن روان‌سازی صورت بگیرد.

نایب‌رئیس فدراسیون حمل‌ونقل لجستیک ایران با بیان اینکه در بسیاری از موارد گرفتن مجوزها از جمله در بخش وان ترکیه به سختی انجام می‌شود، اظهار داشت: در صورت رفع این موارد بسیاری از مشکلات صادرات و واردات حل می‌شود.

وی درباره مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در توسعه راه‌آهن گفت: در حال حاضر بسیاری از این سرمایه‌گذاری‌ها شروع شده است ولی موفقیت آن به دید بخش دولتی و اختیارات آن بستگی دارد.

محمودی سرای همچنین توسعه حمل‌ونقل ریلی را موجب افزایش ترانزیت و صادرات کالا دانست افزود: رفع موانع و توسعه خطوط ریلی در مسیرهای مناسب می‌تواند باعث ارزان‌تر شدن قیمت حمل ریلی کالا شده و آن را مقرون‌به‌صرفه تر کند؛ اما در حال حاضر طولانی بودن مسیر و مهیا نبودن زیرساخت‌ها، قیمت بالا، سرعت کم است و این عدم موجب دل‌زدگی بازرگانان می‌شود.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مونولوگ|استعفای هالیوا، آغاز افول ساختار حاکمیتی اسرائیل است

یک کارشناس لبنانی با اشاره به کناره گیری رئیس اداره اطلاعات نظامی اسرائیل از سمت خود، این رخداد را نشان دهنده شروع بحرانی جدید در این رژیم دانست که در گام های آتی با استعفا وبرکناری سایر مقامات نظامی و امنیتی اسرائیل از مناصب عالی خود منجر خواهد شد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077206 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، متشکل از چند شرکت خصوصی ایرانی است!
  • مونولوگ|استعفای هالیوا، آغاز افول ساختار حاکمیتی اسرائیل است
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • بخش خصوصی ریلی توان توسعه ندارد
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید