Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛رقیه دوست فاطمی هامدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی یزد گفت: پذیرش عضو در کتابخانه های عمومی استان امروز چهارشنبه به مناسبت روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار  رایگان است.

دوست فاطمی ها افزود: علاقه مندان می توانند برای عضویت، به کتابخانه های عمومی 10شهرستان استان مراجعه کنند و با ارائه مدارک ثبت نام و عضویت، از خدمات و امکانات کتابخانه ها بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تکمیل فرم تقاضای عضویت، ارائه یک قطعه عکس 4*3 و کارت شناسایی معتبر از شرایط عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی است.

افزون بر 2 میلیون نسخه کتاب در کتابخانه های استان موجود است و در 6 ماهه نخست سال 1396 یک میلیون و 100 هزار نسخه کتاب به امانت گرفته شد.

بیست و پنجمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی از 20 تا 26 آبان ماه با شعار آینده روشن با خانواده کتابخوان در استان یزد جریان دارد.

نخستین روز هفته کتاب 2۰ آبان با عنوان کتاب، اهالی قلم و رسانه، دومین روز ۲۱ آبان‌ کتاب، فضای مجازی و جهان دیجیتال، سومین روز ۲۲ آبان‌کتاب و جامعه دانشگاهی، چهارمین روز ۲۳ آبان کتاب، کودک و نوجوان، خانواده، پنجمین روز ۲۴ آبان‌ کتاب، کتابخوانی و کتابدار، ششمین روز 25 آبان کتاب، ناشران، کتاب‌فروشان و اقتصاد و آخرین روز 26 آبان نیز کتاب، حیات طیبه و انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

استان یزد 110 باب کتابخانه های عمومی با حدود 102 هزار نفر عضو دارد.

انتهای پیام/ ی

عضویت رایگان یک روزه در کتابخانه های عمومی استان یزد

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود

در ادامه نشست‌های محفل ادبی قند پارسی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، عصر شعر شیراز در آستانه ۱۵ اردیبهشت‌ماه روز شیراز برگزار می‌شود.

این نشست ادبی به پاسداشت شهر راز با حضور شاعران و اعضای محفل ادبی قند پارسی با اجرای غلامرضا کافی دبیر این محفل و عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز اجرا خواهد شد.

«عصر شعر شیراز» به میزبانی کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی، روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ برگزار و از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت زنده پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه