Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری سبزالبرز به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، به منظور یاری‌رسانی به‌ زلزله‌زد‌گان غرب کشور، شرکت دولتی هما از ساعات اولیه زلزله با دستور مدیر‌عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران همه امکانات خود را برای کمک‌رسانی به هموطنان‌‌ زلزله‌زده بسیج کرد.

در این راستا نیز سومین هواپیمای باری هما‌ به سمت کرمانشاه پرواز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی تجمیع مجدد حجم بالایی از کمک‌های هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ باری هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ‌صبح امروز ‌تهران را به مقصد کرمانشاه ترک ‌کرد.

هواپیمای باری ‌هما در سومین پرواز خود ‌‌حامل ۹۸ تن چادر، دارو و اقلام موردنیاز زلزله‌زدگان است؛ این هواپیما در حال حاضر در حال تخلیه محموله کالایی خود است.

بنابراین گزارش پیش از این نیز ‌هواپیمای باری ۷۴۷ هما در دو پرواز ۱۴۰ تن انواع اقلام کمکی، پتو، مواد غذایی، دارو و دیگر مایحتاج اولیه را به کرمانشاه جابه‌جا کرده بود.

 

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی ازگله در استان کرمانشاه در همسایگی کشور عراق را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت ۴:۰۵ شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حوالی ازگله و مرز بین استان کرمانشاه و کشور عراق گزارش شده است.

این زلزله به طول جغرافیایی ۴۵.۴۴و عرض جغرافیایی ۳۵.۳۲ در ۵۶ کیلومتری ازگله و ۶۹ کیلومتری نوسود و ۷۴ کیلومتری نودشه رخ داده است.

خسارتی در رابطه با این زمین لرزه تا به این لحظه گزارش نشده است.

کد خبر 6089422

دیگر خبرها

  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ