Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - سرپرست فرمانداری ابرکوه با بیان اینکه بسیج متعلق به همه مردم هست و به هیچ گروه و جریان خاصی وابسته نیست، افزود: روحیه و تفکر بسیجی پس از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان با شور و شعف جریان دارد و پویاست.

محمد محامدی، روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری هفته بسیج با گرامی داشت یاد و خاطره امام(ره) ، شهدا و ایثارگران گفت: بسیج به الگویی برای سایر کشورهای جهان و کشورهای منطقه تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه تفکر بسیجیان برای دیگر کشورها خصوصا در منطقه الگو شده است، ادامه داد: باید با فرهنگ بسیجی اهداف نظام جمهوری اسلامی را دنبال کنیم.
وی همچنین بر ضرورت هرچه بهتر برگزاری هفته بسیج با مشارکت مردم ، بسیجیان و همکاری دستگاه های اجرایی تاکید کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابرکوه نیز در این نشست با گرامی داشت هفته بسیج گفت: امروزه اهمیت بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی بر کسی پوشیده نیست و دشمنان هم پی بردند که این نیروهای مردمی با توکل به خداوند از ارزشهای انقلاب اسلامی پاسداری می کنند.

** بسیح مظهر مردم سالاری دینی است / اجرای 90برنامه متنوع در هفته بسیج
سرهنگ علی فاتحی افزود:بسیج مظهر مردم سالاری دینی است که برای حفظ و حراست از نظام جمهوری اسلامی در سایه ولایت از هیچ کوششی دریغ نکرده و نخواهند کرد.
به گفته وی آیین های ویژه گرامیداشت هفته بسیج با اجرای 90 برنامه سیاسی، فرهنگی و هنری در شهرستان ابرکوه برگزار می شود.
فاتحی با بیان اینکه برگزاری با شکوه برنامه های هفته بسیج نقش بسزائی در حنثی سازی توطئه های دشمنان دارد، افزود: هفته بسیج بهترین فرصت برای بیان دستاورد های این نهاد و ارزش های انقلاب است .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ، غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدا ، برگزاری یادواره 72 تن از شهدای محله دربقلعه و یادواره 17 تن از شهدای محله جهانستان ، اهدای جهیزیه به تعدادی از خانواده های نیازمند ، به صدا درآوردن زنگ مقاومت در مدارس را از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته برشمرد.
وی برگزاری کنگره شعر کشوری بسیج ، برنامه های ورزشی، دیدار با ائمه جمعه ، همایش اقتدار، دیدار با خانواده شهدا ، ایثارگران و بسیجیان ، اعزام 300 دانش آموز برای بازدید به مناطق عملیاتی جنوب ، برگزاری محافل قرآنی ، خدمات رایگان پزشکان در روستاها، همایش کارآفرینی جویندگان کار و برگزاری اردوهای جهادی را بخشی از برنامه های هفته بسیج بیان کرد.
29 آبان تا 5 آذر به نام هفته بسیج با شعار بسیج انقلابی وخدمتگزار نامگذاری شده است.
مرکز شهرستان ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540*2047* خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم میرزاد صلوات در نشست توجیهی برنامه های بسیج اساتید اظهار کرد: سازمان بسیج اساتید از سه سیاست اصلی و کلی پیروی می کند که انسجام درونی سازمان بسیج اساتید، کمک به اعتلای نظام عالی کشور و کمک به کارآمدی نظام حکمرانی از سیاست های اصلی سازمان هستند و هر برنامه ای که اجرا می شود در این سه محور است.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان پیشرفت که برای اساتید برگزار می شود این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را بتوانیم به صورت چهره به چهره و پر شور برای دانشجویان و مخاطبان خود روایت کنیم.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان اردبیل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: وظیفه استاد بسیجی حضور به موقع، مخلصانه، مجاهدانه و تأثیرگذار در دانشگاه و پرورش انسان های دانشمند و با ایمان در تراز شهید چمران است.

میرزاد صلوات تصریح کرد: برنامه های سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها احصای تهدیدات، آسیب ها و نیازهای دانشگاه ها سپس برنامه ریزی براساس آنها است و سعی شده است دانشگاه محور پیش رود و مبنای این برنامه ها اثربخشی آنها است.

کد خبر 6097701

دیگر خبرها

  • «الگوی سوم زن» خط مشی زندگی زن مسلمان را مشخص می کند
  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است