Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان مدعی است که سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با درایت اصفهانی‌های فوتبال توانسته‌اند مجوز حرفه‌ای بگیرند. 
به گزارش تابناک ورزشی؛ سرخابی ها به همراه تیم تراکتورسازی توانستند مجوز حرفه ای شدن را بگیرند که البتهه هنوز هم حرف و حدیث های زیادی درباره ورود آن ها به لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین کسی نمی تواند منکر نقش رئیس فدراسیون فوتبال ایران شود که کمک های زیادی برای حضور باشگاه های ایرانی به ویژه سرخابی در لیگ قهرمانان داشت، شود. حالا یکی دیگر از مدیرهای اصفهانی حاضر در عرصه فوتبال کشور این مجوزها را به درایت افراد اصفهانی حاضر در فدراسیون ربط داده اشت.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره این موضوع این چنین واکنش نشان داد: استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی در لحظه آخر توانستند مجوز بگیرند که معذرت می‌خواهم و عامدانه می‌گویم که این اتفاق هم با درایت اصفهانی‌های فوتبال رقم خورد. با درایت مهدی تاج و محمدرضا ساکت و اگر درایت اصفهانی‌ها نبود این سه باشگاه هم با حجم بدهی‌های خود، نمی‌توانستند مجوز بگیرند.
حالا بماند که با درایت این اصفهانی ها یک تیم اصفهانی جایگزین یک تیم تهرانی در لیگ قهرمانان خواهد شد، موضوعی که مدیرعامل ذوبی ها از گفتن آن صرف نظر کرد؛ که اگر این موضوع بیان می شد حاشیه های کمی برای این تیم اصفهانی نداشت.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شش گله سرخپوشان هرات مقابل استقلال کابل

به گزارش "ورزش سه"، هفته پنجم لیگ افغانستان موسوم به لیگ قهرمانان با دیدار بین تیمهای استقلال کابل و سرخپوشان هرات همراه بود که اهمیت زیادی برای هواداران این دو تیم دارد.

در این بازی که با نمایش یطرفه سرخپوشان همراه بود، این تیم شش بار دروازه حریف خود را گشود و موفق شد بردی بزرگ را کسب کند و در رتبه دوم جدول باقی بماند.

سرخپوشان هرات با این برد شش گله، 12 امتیازی شدند و پشت سر اتک انرژی 15 امتیازی در جایگاه دوم حضور دارند و برای صعود به صدر جدول تلاش خواهند کرد.

استقلال کابل در این فصل شرایط چندان خوبی ندارد و از پنج بازی نخست تنها 6 امتیاز گرفته و در رتبه هشتم جدول قرار دارد.

لیگ قهرمانان افغانستان که این فصل با شرایط مالی بهتر برگزار می‌شود، 12 تیم را در خود می‌بیند.

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال مجوز نگرفت؛حجازی سکونشین شد+ فیلم
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • خبر داغ درباره مجوز حرفه‌ای استقلال
  • شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • پیروزی شش گله سرخپوشان هرات مقابل استقلال کابل
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال