Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، سیدرضا رهنمای توحیدی در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(RINOTEX 2017) با اعلام اين مطلب گفت: برگزاري نمايشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی و نخستین همایش بررسی توانمندی فناوری صنعتی در حوزه نفت و گاز فرصتي مغتنم براي شركت هاي دانش بنيان و در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اهداف حضور شرکت گاز استان در این نمایشگاه افزود : با توجه به اینکه شرکت گاز استان بعنوان قطب پژوهشي ساخت قطعات و تجهيزات شركت ملي گاز ایران شناخته شده و از طرفي با توجه به توانمندي ودستاوردهايي كه طي چند سال گذشته بدست آورده و با توجه به نيروي انساني خلاق و مبتكر، در این نمایشگاه حضور داشته است.

رهنمای با اشاره به برگزاری نخستین همایش بررسی توانمندی فناوری صنعتی در حوزه نفت و گاز اظهارداشت: با توجه به ظرفیت های موجود این استان در زمینه های قطعه سازی و ساخت تجهیزات این همایش می تواند ظرفیت خوبی را برای صنعتگران و سازندگان تجهیزات در استان ایجاد کند.

وی با تأکید بر تعامل صنعت با مراکز علمی و دانشگاهی تصریح کرد: با دانشگاه های استان تعامل و همكاري خوبی در زمینه اجرای طرح های پژوهشی و حمایت از پایان نامه ها وجود دارد که این نمایشگاه می تواند در ارائه نتایج طرح های یاد شده و تجاری سازی آن ها موثر باشد.

پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدیRIONOTEX 2017) 20)  الی 24 آبان 96 با حضور شرکت های فعال دانش بنیان و فناور در حوزه های مختلف و صاحبان ایده در تبریز دایر می باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۱۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد
  • کنفرانس فیزیک بنیادی در قم آغاز شد
  • تخصیص تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی برای سازندگان شهر هوشمند
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان