Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن از اعزام ماشین‌آلات معدنی برای امدادرسانی زلزله کرمانشاه خبرداد و اعلام کرد: معادن منطقه زلزله‌زده تخریب نشده‌اند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ وی افزود: نیروهای سازمان نظام مهندسی معدن استان و بهره‌برداران معادن سرپل ذهاب از همان ساعات اولیه وارد عمل شدند و چندین دستگاه لودر، بولدوزر و بیل مکانیکی را برای آواربرداری به محل حادثه اعزام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه بهره‌برداران معدنی از نقاط دیگر مانند همدان و زنجان نیز ماشین‌آلات خود را جهت امدادرسانی بیشتر وارد منطقه کردند.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و کالایی این سازمان گفت: همچنین اقدام برای جمع‌آوری مایحتاج آسیب‌دیدگان نیز انجام شد و مواردی مثل آب، نان، خرما، چای، قند و کنسروجات به اندازه یک بار تریلی تاکنون در روستاهای آسیب‌دیده پخش شده است و محموله‌های دیگر نیز در حال آماده‌سازی و ارسال هستند.

وی ضمن اشاره با این که سازمان نظام مهندسی معدن تمام امکانات خود را در منطقه برای امدادرسانی به کار گرفته است، در باره وضعیت معادن منطقه بعد از زلزله بیان کرد: معادن این منطقه اکثرا رو باز هستند و زلزله زمانی رخ داده که کسی در معدن حضور نداشته و تخریبی هم گزارش نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان روز سه شنبه در بازدید از معدن سنگ گوهره نرگسه چگنی با قدردانی ازکارگران معادن استان گفت: سنگ گوهره یکی از سنگ‌های باارزش کشور است که از معادن لرستان تولید و استخراج می‌شود و در بازار سنگ کشور به فروش می‌رسد.
ابوطالب شفقت با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت خدمتگزار و دولت کار و تلاش است افزود: باید در راستای جهش تولید و افزایش کیفیت محصول وفرآوری سنگ وجلوگیری ازخام فروشی این سرمایه عظیم تلاش بیشتری کنیم.
شفقت با لزوم توجه به مشکلات کارگران در لرستان، یادآور شد: سنگ‌های معدنی باید توسط صنعتگران بومی در داخل این استان فرآوری شود و از خام‌فروشی سنگ‌های معدنی باید جلوگیری کنیم.
میزان ذخایر سنگ لرستان ۶۸.۵ میلیون تن و میزان استخراج سالیانه هم یک میلیون ۲۶۹ هزار تن است.

دیگر خبرها

  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد