Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای توسـعه صادرات و همکاری‌های علمی و فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح بین‌المللی، برای سومین سال متوالی هیأتی متشکل از 22 شرکت دانش بنیان را به نمایشگاه CHTF2017 شنزن چین اعزام می‌کند.

به گزارش ایسنا، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی CHTF از 25 الی 30 آبان (November 16-21) در شهر شنزن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه در سال گذشته در فضایی 100 هزار متر مربعی برپا شد و حدود 3 هزار شرکت‌کننده از بیش از 50 کشور در آن حضور داشتند.

نمایشگاه CHTF شامل «تبادل دستاوردها»، «نمایش محصولات»، «برگزاری نشست‌های تجاری»، «مطرح شدن پروژه‌ها و همکاری‌ها» و «تمرکز بر فناوری‌های پیشرفته» در زمینه‌های «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «تجهیزات پیشرفته»، «انرژی‌های نو»، «حفاظت از محیط‌زیست» و غیره می‌شود.

تخصیص فضایی به مساحت 36 متر مربع برای ارائه دستاوردهای 6 شرکت، اعزام هیأتی متشکل از 16 شرکت فعال در حوزه‌های «ICT»، «الکترونیک»، «رباتیک»، «برق و مخابرات»، «تجهیزات پیشرفته» و «نانو» برای ارائه دستاوردها و رصد فناوری، برنامه‌ریزی بازدید از شرکت HUAWEI و برپایی نشست با عنوان"همکاری‌های تجاری و فرصتهای سرمایه‌گذاری ایران" در حاشیه نمایشگاه، از جمله اقدامات صورت گرفته برای حضور هرچه مفیدتر هیأت ایرانی در چین است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان

این نمایشگاه و رویداد حمل‌ونقلی با حضور ۳۵ شرکت دانش بنیان، فناور، دانشجویان، استادان و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی تا چهاردهم اردیبهشت دردانشگاه صنعتی اصفهان ادامه دارد.


کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل‌ونقل ریلی از محور‌های برگزاری دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان است.


 این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل‌ونقل ملی و استانی و کلان شهر‌ها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد.


ساعات بازدید از نمایشگاه ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰ است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفت‌کش زیست‌سازگار
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • هزار و ۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • ۱۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • عرضه ۱۵۰۰ محصول فناورانه دانش بنیان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • رسالت مالکیت فکری، شناسنامه‌دار کردن تولد نوآوری‌هاست
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا