Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی بندر آستارا از توزیع ۷ هزار پاکت جمع آوری هدایای نقدی در بین دانش آموزان، برای کمک به بیماران کلیوی این شهرستان خبر داد.

محمد نظری، مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی بندر آستارا در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا به هفته انجمن حمایت از بیماران کلیوی اشاره کرد و افزود: بیماران کلیوی به زندگی همراه با آرامش نیاز دارند و در کنار بیماری، هزینه‌های سرسام آور تامین داروها آنها را رنج می‌دهد و امیدوارم این مشکلات با کمک های مردم خیر ایران اسلامی رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در بندر آستارا ۶۴ نفر به بیماری کلیوی مبتلا هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۶۰ درصد آقا و ۴۰ درصد خانم هستند.

 

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی بندر آستارا با بیان اینکه در بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی آستارا با کمبود تجهیزات مواجه نیستیم، تصریح کرد: هزینه های درمانی بیماران دیالیزی بسیار بالاست و مسئولین و خیرین آستین همت بالا زده و با کمک‌های نوع دوستانه خود مشکلات این افراد را حل کنند.

 

نظری از پیوند کلیه یک بیمار با مشارکت خیران و با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: چهار بیمار تحت پوشش نیز در نوبت عمل پیوند کلیه هستند و به کمک های نقدی مردم نیاز دارند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه ۵۰ درصد بیماران کلیوی در این شهرستان زیر خط فقر هستند، اظهارکرد: ۳۰ درصد از بیماران کلیوی در آستارا جوان هستند.

 

وی به توزیع هفت هزار پاکت در بین دانش آموزان جهت حمایت از بیماران کلیوی خبر داد و افزود: دانش آموزان آستارایی سال گذشته حدود ۶۰ میلیون ریال به انجمن حمایت از بیماران کلیوی کمک کردند.

 

نظری با اشاره به تاسیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی در سال ۱۳۸۱ در  بندر آستارا، اضافه کرد: هم اکنون ۱۹ دستگاه دیالیز در شهرستان فعال است.

 

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی بندر آستارا با بیان اینکه به مناسبت هفته حمایت از بیماران کلیوی، ۳۰ بسته غذایی شامل گوشت قرمز و چای در بین ۳۰ بیمار کلیوی توزیع شد، تصریح کرد: این اقلام غذایی به ارزش حدود ۴۰ میلیون ریال توسط یک خیر گیلانی در بین بیماران توزیع شد.

 

نظری در پایان کمک به بیماران و نیازمندان را نزد خدا دارای اجر بالا دانست و از مردم خیر و نیکوکار ایران اسلامی به ویژه مردم بندر آستارا خواست به بیماران کلیوی کمک کنند.

 

به گزارش شبستان ،شماره حساب های ۸۸۰۱-۸۲۰- ۱۲- ۶۴۱۱ بانک قرض الحسنه مهر ایران و  ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۵۸۸۸۳ بانک صادرات آماده دریافت کمک های مردم خیر و نیکوکار ایران اسلامی به بیماران کلیوی بندر آستارا است

 

گفتنی است، از ۲۳ الی ۳۰ آبان به نام هفته حمایت از بیماران کلیوی نامگذاری شده است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان

               به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، فرهاد بختیاری فر افزود: در حال حاضر شهر‌های همدان، ملایر، کبودراهنگ، اسدآباد، نهاوند، تویسرکان، سرکان و رزن و روستا‌های ارزانفود، سیمین و ابرو از تأسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب بهرمند هستند. 

 او گفت: در حال حاضر هزار و ۶١٠ کیلومتر شبکه توزیع و ٧۵ کیلومتر خط انتقال جمع آوری فاضلاب شهری و ۴۰ کیلومتر شبکه توزیع و ١٠ کیلومتر خط انتقال جمع آوری فاضلاب روستایی در سطح استان وجود دارد. 

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان عنوان کرد: ورود میلیون‌ها لیتر فاضلاب به رودخانه‌ها، دریا‌ها و منابع آب زیرزمینی باعث آلودگی شدید و خطرناک محیط زندگی انسان و سایر موجودات زنده می‌شود و بی‌تفاوتی در قبال دفع حجم بالایی از آلاینده‌ها، مردم را با خطرات بروز بیماری‌ها و اثرات ناخوشایندی مواجه می‌کند.

دیگر خبرها

  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین