Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کارهای قرآنی سازمان اوقاف خوب و سنجیده است، گفت: برنامه‌های آموزشی و دینی در امامزاده‌ها تأثیرات فرهنگی خوبی به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی که به استان قم سفر کرده است، عصر امروز (چهارشنبه، 24 آبان ماه) با اعضای هیأت امنای امامزادگان موسی مبرقع و چهل اختران (ع) قم دیدار و گفت وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش اعضای هیأت امنای امامزادگان موسی مبرقع و چهل اختران (ع) گزارشی از طرح‌های توسعه‌ای حرم‌های این امامزادگان به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

گفتنی است رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: هر امامزاده یک چتر فرهنگی برای مناطق مختلف ایجاد می‌کند و اجرای برنامه‌های آموزشی و دینی خوبی در امامزادگان کار سنجیده و خوبی است که تأثیرات فرهنگی خوبی به همراه دارد.

لاریجانی از کارهای قرآنی سازمان اوقاف قدردانی کرد و گفت: کارهای قرآنی سازمان اوقاف خوب و سنجیده است.

لازم به ذکر است در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی مقدم، مدیر کل سازمان اوقاف  و امور خیریه استان قم گزارشی عملکردی به رئیس مجلس ارائه کرد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند