Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر چهارشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی رشت از دستگیری یک سارق حین کیف قاپی در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی کلانتری 22 رشت حین گشت زنی در مناطق آلوده و جرم خیز به محض مشاهده سرقت کیف یک شهروند توسط یک راکب موتورسیکلت، اقدام به تعقیب این موتورسیکلت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ رحیم شعبانی ادامه داد: ماموران پس از تعقیب این موتورسیکلت، موفق به متوقف کردن آن و دستگیری راکب 37 ساله که از افراد سابقه دار بود، شدند.
فرمانده انتظامی رشت از شهروندان خواست هنگام تردد در خیابان های خلوت، کیف یا ساک دستی خود را در دستی بگیرند که به سمت جدول یا پیاده رو قرار دارد.
سرهنگ شعبانی همچنین گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل مخابرات در حوزه استحفاظی پاسگاه سراوان، ماموران پس از انجام تحقیقات، یک متهم 32 ساله را در این پرونده شناسایی کردند.
وی اظهار داشت: متهم به همراه 550 متر کابل مخابرات و یک دستگاه سیم چین در مخفیگاهش دستگیر و به مقام قضایی معرفی شد.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی رودسر از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار سیم های برق و کشف چهار فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رمضانعلی پورقاسم بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در حوزه استحفاظی شهرستان رودسر، ماموران پلیس آگاهی، با تعقیب سرنخ ها موفق به شناسایی یک متهم در این پرونده شده و او را به همراه یک انبر سیم چین عایق شده و یک جفت دستکش عایق دستگیر کردند.
به گفته سرهنگ پورقاسم، متهم در بررسی فنی پلیس به چهار فقره سرقت سیم برق در رودسر و کلاچای اعتراف کرد و در بازرسی از مخفیگاهش، 480 کیلو سیم برق به ارزش 112 میلیون کشف و ضبط شد.
شهرستان رودسر با چهار بخش مرکزی، چابکسر، رحیم آباد و کلاچای در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
2007

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار رضا زارعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت‌ها تشکیل شد.

او تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگرد‌های خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان‌های همجوار انتقال می‌داده است.

سردار رضا زارعی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت‌ها می‌کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ گروه از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودرو‌های مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل