Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- آخرين اخبار فوتبال ايران و اروپا را با هم مرور مي کنيم.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، محمدرضا ساکت به عنوان نماينده فدراسيون فوتبال ايران در قرعه کشي جامجهاني، کارلوس کي‌روش را همراهي مي‌کند. قرعه‌کشي رقابت‌هاي جام جهاني 2018 روسيه، دهم آذر در مسکو انجام مي‌شود.
سئاد کولاشيناچ به عنوان بهترين بازيکن ماه اکتبر آرسنال انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسي که با اجازه از خورخه سامپائولي، در بازي روز گذشته آرژانتين برابر نيجريه به ميدان نرفت، امروز در تمرينات بارسلونا حضور يافت.
عوايد بليت فروشي ديدار تيم هاي سياه‌جامگان و استقلال در هفته دوازدهم ليگ برتر به زلزله‌زدگان اختصاص خواهد يافت.
محمد انصاري: با تصميم جمعي بازيکنان پيراهن سيد جلال حسيني به مزايده گذاشته مي‌شود. بايد از شهرت‌مان در راه کمک به هموطنان زلزله‌زده استفاده کنيم.
با اعلام خانواده حجازي استوک هاي ورزشي مرحوم ناصر حجازي اسطوره فقيد باشگاه استقلال براي کمک به زلزله زدگان کرمانشاه به فروش خواهد رسيد.
آريتز آدوريز ستاره کهنه کار اتلتيک بيلبائو قرارداد خود را با اين باشگاه تا سال 2019 تمديد کرد.
بازيکنان تيم پرسپوليس در چند روز اخير تمرينات سنگيني را پشت سر گذاشتند و به همين دليل و با اعلام برانکو تمرين روز جمعه تعطيل خواهد بود تا سرخ پوشان از روز شنبه براي بازي مقابل پديده که روز دوشنبه در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود آماده شوند.
ديگو مارادونا با انتشار پستي معنادار در صفحه شخصي‎اش مدعي شد که خودش بهترين مربي براي آرژانتين بوده و دوست دارد دوباره مربي اين تيم شود.  
بيژن حيدري داور بين المللي فوتبال که قرار بود ديدار پيکان و صنعت نفت آبادان را سوت بزند، به خاطر کمک به مردم زلزله زده از اين قضاوت انصراف داد.
روزنامه العاجل عربستان مدعي شد که کنفدراسيون فوتبال آسيا سه گزينه نهايي براي کسب عنوان بهترين بازيکن آسيا در سال 2017 را اعلام کرد و در بين آنها نه از طارمي و نه از هيچ بازيکن ايراني ديگري نامي به چشم نمي‌خورد.
به نقل از نشريه اسپورت؛ عثمان دمبله مهاجم بارسلونا به الکلاسيکو نخواهد رسيد.
اسامي ‏محرومان هفته دوازدهم ليگ برتر:
*استقلال: فرشيد باقري، ميلاد زکي پور
*سپيدرود رشت: حسين ابراهيمي
*استقلال خوزستان: رضا کرملاچعب
*پيکان تهران: آرمان قاسمي
*صنعت نفت آبادان: کرار جاسم
*تراکتورسازي تبريز: مهدي کياني برابر با راي انضباطي
*سپاهان اصفهان: شاهين ثاقبي
*فولاد خوزستان: عبدالله ناصري
*پرسپوليس: شجاع خليل زاده
*پديده: رضا مهاجري سرمربي
بختيار رحماني بازيکن تيم پيکان که اصالتي سرپل‌ذهابي دارد، بعد از بازي امروز تيمش مقابل نفت آبادان کمک‌هاي مالي هم تيمي‌هايش را به مناطق زلزله‌زده غرب کشور خواهد برد.
ونتورا: در طول دو سال فقط دو باخت داشتم؛ حذف ايتاليا، اتفاقي است که افتاده و ديگر کاري از من بر نمي آيد.
فدراسيون فوتبال هلند بعد از ناکامي در صعود به جام جهاني 2018 روسيه به همکاري خود با ادوکات سرمربي اين تيم پايان داد.
يواخيم لوو: حرکت ده روسي ناشي از بزرگي وي بود؛ جام جهاني بدون ايتاليا، يک چيزي کم دارد؛ جانلوييجي بوفون لايق بزرگترين احترام هاست.
مالديني در سال 2002 از فوتبال ملي خداحافظي کرد و تا آن زمان 126 بازي ملي انجام داده بود، و حالا بعد از حذف تيم ملي ايتاليا در مرحله پلي آف جام جهاني 2018، وي در مصاحبه اي با La Repubblica گفت: با توجه به چنين نااميدي بزرگي، مي توانيم دوباره شروع کنيم و از آن به عنوان يک فرصت استفاده کنيم. ما بايد پايه هاي خود را بازسازي کنيم تا بتوانيم بدون ترس با آينده مواجه شويم، اما هنوز هم همان چهره هايي را در فوتبال ايتاليا مي بينم که 15 سال قبل هنگام بازنشستگي هم ديده بودم.
بازيکنان استقلال  براي کمک به زلزله زدگان غرب کشور پيراهن هاي خود را که در بازي هاي بزرگ برتن کرده اند و با آن خاطره هاي شيريني دارند را به حراج گذاشتند. اين پيراهن به امضاي کليه بازيکنان و اعضاي کادرفني استقلال رسيده است و عوايد فروش آن به زلزله زده ها خواهد رسيد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟

قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی‌تر عمل کند.

بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم‌های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است، اما مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

دیگر خبرها

  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • حواشی دنیای فوتبال
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • آیا بازیکنان چلسی ارق به پیراهن دارند؟ جو کول و ریو فردیناند پاسخ می دهند / زیرنویس فارسی
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟