Web Analytics Made Easy - Statcounter

لندن - ایرنا - سفارت انگلیس در تهران روز چهارشنبه با انتشار پیامی در توییتراعلام کرد که ملکه الیزابت و «ترزا می» نخست وزیر انگلیس در پیامی حادثه زمین لرزه غرب ایران را به دولت و مردم کشورمان تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن نیز تائید کرد که این پیام را امروزصبح از وزارت خارجه انگلیس دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این «بوریس جانسون» وزیر امور خارجه انگلیس و شماری از مقامات این کشور نیز با انتشار پیام‌های جداگانه‌ای ضمن ابراز تأسف و تأثر از وقوع زمین ‌لرزه ، با مردم ایران و عراق ابراز همدردی کردند.
به گزارش ایرنا، در پیام توییتری بوریس جانسون آمده است: به مردم ایران و عراق در پی زلزله مرگبار شامگاه گذشته تسلیت می‌گویم. انگلیس آماده است تا به قربانیان این حادثه و درعملیات امدادرسانی کمک کند.
نیکولاس هاپتون سفیر انگلیس در تهران نیز با انتشار پیامی در حساب توییترش نوشت: از شنیدن خبر زلزله کرمانشاه غمگین شدم و با خانواده کشته‌شدگان و تمام زلزله‌زدگان ابراز همدردی می‌کنم.
جرمی کوربین رهبر حزب کارگر انگلیس نیز در توییتی نوشت: فکر و ذهن من با قربانیان زلزله خسارت باری است که ایران و عراق را دیروز به لرزه درآورد. هزاران نفر بدون سرپناه و بسیاری نیز بی‌بهره از درمان پزشکی هستند. باید هر چه می‌توانیم برای فراهم ساختن پشتیبانی فوری انجام دهیم.
به گزارش ایرنا از مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و16 ثانیه شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه، استان های غربی کشورمان را لرزاند که تا کنون بیش از 500 کشته و 7 هزار مصدوم داشته است.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد، 37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داده است.
اروپام ** هـ ن **1590
انتشاردهنده: محمد حسن دوستارگان

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی

در پی درگذشت مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون، رئیس سازمان صداوسیما در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

«انالله و انا الیه راجعون
چشم امید به بازگشت و بهبود استاد مسعود اسکویی داشتیم تا بار دیگر با صدای جادویی و سحرانگیز خود، گوش هایمان را بنوازد. در گفتگو با استاد که روی تخت بیمارستان بود جز امید به آینده و انرژی فراوان شنیده نمی‌شد. دوست داشتیم خبر‌های خوش موفقیت‌های جوانان مان در المپیک پیش رو و مسابقات جهانی را از زبان او بشنویم ولی در برابر تقدیر الهی چه می‌شود کرد. درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده، دوستان و اهالی رادیو تسلیت گفته و برای آنان صبر الهی و برای آن مرد محترم و باوقار، رحمت الهی مسئلت می‌کنم.
پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما»

مسعود اسکویی مجری و مفسر ورزش رادیو وتلویزیون امروز در ۸۵ سالگی دارفانی را وداع گفت. وی مدتی پیش به دلیل شکستگی ناحیه پا و لگن در بیمارستان لاله عمل جراحی شده و مدتی در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد. وی از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را داشت. اسکویی از جمله پیشکسوتان خوش نام و خوش صدای رسانه ملی به شمار می‌رفت که تعصب و غیرت تحسین برانگیزی به رادیو و خصوصاً حوزه ورزش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه پاسداران
  • ناسا یک پیام از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین دریافت کرد