Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرری گفت:‌ مسئولان حراست باید دارای هوش و ذکاوت کافی باشند تا در مواقع لزوم جلوی هرگونه فساد را بگیرند و تضمین‌کننده نظام سلامت اداری باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرری، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در نشست معرفت‌افزایی و بصیرت مدیران و معاونان حراست‌های دستگاه‌های دولتی استان تهران که در حسینیه بروجردی‌های حوزه علمیه حرم عبدالعظیم(ع) برگزار شد، ضمن تسلیت حادثه زلزله و با اشاره به ضرورت اخلاص در اعمال اظهار داشت: اخلاص سبب حیات و ارزش اعمال و پشتوانه‌ای برای بقا و دوام آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اهمیّت عمل بیش از آنکه به اندازه و مقدار آن مربوط باشد به چگونگی و کیفیّت آن ارتباط دارد، درست همانند درختی که بار و میوه فراوان دارد، امّا فاسد و آفت زده است؛ بنابراین می‌توان گفت که اخلاص به جوهرهِ عمل، ارزش و کرامت می‌بخشد.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه دنیا محل تلاش و کوشش است و چیزی که در این‌ بین کارها را ارزشمند یا بیهوده می‌کند جهت و نیت کارها است تصریح کرد: هدف ائمه اطهار(ع) ما هم همین بوده که کارها، فعل‌ و انفعالات بشر را هدف‌دار کنند تا عاقبت مردم دچار بیهودگی و پوچی نشوند؛ از اینرو اخلاص در اعمال اهمیّت زیادی دارد.

شاهچراغی با بیان اینکه انسان منفعت‌طلب است و هر عمل او اگر برای خدا و خدمت به خلق نباشد ریا محسوب می‌شود عنوان کرد: اخلاص رازی از رازهای الهی و ودیعه‌ای است که خداوند در دل هرکس که او را دوست داشته باشد قرار می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پرسنل حراست مورد اعتماد مسئولان هستند گفت: مسئولان حراست‌ دیده‌بان‌های امین سازمان‌ هستند، که اگر قائل به این نگاه باشیم بدنه‌ نیروی انسانی مجموعه و مسئولان حراست با هم به یک الفت و نگاه مشترک دست پیدا می‌کنند که تأثیر آن برای همه مثبت است.

امام جمعه شهرری با بیان این که حراست‌ها اطلاعات را به لحظه گردآوری و آن‌ها را تحلیل می‌کنند افزود: کارشناسان این حوزه می‌توانند مشاوران امینی برای مدیریت باشند که بسته‌های مشورتی برای بهبود وضعیت سازمان ارائه دهند.

شاهچراغی تأکید کرد: حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه به مسئولیت سنگین افراد حراستی اشاره کرده و اینکه برحسب مسئولیت امین و مورد اعتماد هستند؛ از اینرو باید وظایف خود را به درستی انجام دهند.

وی ضمن اشاره به اینکه مسئولان حراستی باید در حل مشکلات مجموعه خود تلاش کنند خاطرنشان کرد: مدیران حراستی سازمان‌ها و ادارات باید بهترین مشاور برای مدیران کل باشند و تا جایی که می‌توانند نسبت به ارائه راه‌حل برای حل مشکلات در مجموعه خود تلاش کرده و راهکارهای خوبی ارائه کنند.

امام جمعه شهرری با اشاره به نقش حراست در حفظ سلامت اداری عنوان کرد: مسئولان حراست با توجه به اشراف اطلاعاتی که به مجموعه دارند می‌توانند مشاور خوبی برای مدیریت محسوب شوند؛ البته مسئولان حراست باید دارای هوش و ذکاوت کافی باشند تا در مواقع لزوم جلوی هرگونه فساد را بگیرند و تضمین‌کننده نظام سلامت اداری باشند.

انتهای پیام/

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها

طرفداری | سردار احمد نورعلی، فرمانده تیپ ویژه تهران با محسن مزجی، رییس حراست کل وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد.

به نقل از ایسنا، فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ با تاکید بر اینکه به‌روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه های کشور است، گفت:

نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

سردار احمد نورعلی در دیدار با محسن مزجی، رئیس حراست کل وزارت ورزش و جوانان اظهارکرد:

همکاری و همیاری سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف در طول برگزاری مسابقات ورزشی در طول سال باعث ایجاد محیطی امن و عاری از هرگونه تنش بر روی سکوها برای شهروندان عزیز تهرانی شده و پلیس نیز تمام توان و همکاری خود را برای دستیابی به این امر مهم انجام می‌دهد.

وی افزود:

امروزه با پیشرفت علم و فناوری، پلیس نیز در مسیر هوشمندسازی قرار گرفته و در اکثر نقاط نظارت‌های خود را هوشمندانه و سیستمی کرده است که این خود باعث سهولت در رفت و آمد و رضایت کامل شهروندان شده است و از طرفی نیز کیفیت کار پلیس را نیز ارتقاء بخشیده است.

به روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه‌های کشور بوده و نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها  کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ ادامه داد:

ورزشگاه بزرگ آزادی با شرایط خاص خود و مسابقات پر تماشاگر خود در طول سال نیازمند حضور پررنگ کارکنان تیپ ویژه تهران بزرگ بوده و در همین راستا کارکنان این فرماندهی از ساعات اولیه قبل از شروع مسابقات در ورزشگاه آزادی حضور یافته و برقراری امنیت را به دست می‌گیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • همسایگان ایران مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح در حراست از خلیج فارس را می‌ستایند
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران