Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر سال 96 جام شهید «محسن حججی» امروز (چهارشنبه) با شش دیدار پیگیری می شود. در نخستین دیدار این هفته و از ساعت 15 و 30 دقیقه تیم پیکان در خانه والیبال تهران میزبان سارویه ساری بود که شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 22 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا کاویانی، اسماعیل رزقی و حمید حق بین به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را که 81 دقیقه طول کشید و 70 تماشاگر داشت، بر عهده داشتند. بهزاد محمودی سرمربی تیم سارویه ساری در این مسابقه از داور نخست کارت زرد دریافت کرد. پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان در ابتدای این مسابقه از ترکیب پوریا فیاضی، سعید مصطفی وند، پوریا یلی، فرهاد نظری افشار، ایمون و سعید معروف شروع کرد. تیم سارویه نیز در ابتدای این مسابقه حامد تاروردی، علیرضا جدیدی، رضا صفائی، رامین خانی، ساسان دژآرا و محمدطاهر وادی را به میدان فرستاد.

در دومین مسابقه این هفته لیگ برتر و در سالن فدراسیون والیبال، شمس میزبان سایپا تهران بود که شاگردان محمد وکیلی با شکست سه بر صفر نارنجی پوشان سایپا شگفتی ساز بودند. تیم سایپا که از سرمربی خارجی در لیگ برتر امسال بهره می برد، در این مسابقه در سه ست متوالی با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 20 و 25 بر 22 مغلوب شمس شد تا سایپا در هفته هفتم چهارمین شکست خود را تجربه کند. تیم شمس با این برد، 9 امتیازی از سه پیروزی شد و حداقل صعود دو پله ای در جدول این رقابت ها تجربه کرد. قادر صادقی و مهدی آشوری قضاوت این مسابقه 92 دقیقه ای را بر عهده داشتند و اسماعیل صباغ نیز ناظر این دیدار بود که 160 تماشاگر داشت. امیر غفور بازیکن تیم سایپا و محمد وکیلی سرمربی شمس در این مسابقه از داور نخست کارت زرد دریافت کردند. تیم شمس این مسابقه را با ترکیب مهرداد شیبانی، بهنام ابراهیمی، امیر فلاحت خواه، مرتضی شریفی، صابر کاظمی و مهدی جلوه آغاز کرد و در آن سوی میدان نیز تیم سایپا این مسابقه با ترکیب مجتبی شعبان، سامان فائزی، فرهاد سال افزون، مهرداد بابایی، امیر غفور و سعید جواهری توانا شروع کرد.

تیم شهرداری تبریز در سومین مسابقه این هفته در سالن شهید اقدمی تبریز میزبان خاتم اردکان بود و با نتیجه سه بر یک به هفتمین پیروزی متوالی خود دست یافت. تبریزی ها در ست نخست 25 بر 20 مغلوب میهمان خود شدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 15 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا شاگردان عادل بناکار در هفتمین گام لیگ برتر نیز تیم فاتح میدان باشند. علیرضا قریب و بهزاد بیات داوران اول و دوم این مسابقه 120 دقیقه ای بودند و محمد حسن خوشدل که نظارت این مسابقه را بر عهده داشت، آمار تماشاگران را دو هزار نفر اعلام کرد. سعید شیرود بازیکن تیم خاتم اردکان در این مسابقه کارت زرد گرفت و عباسعلی میرحسینی سرمربی این تیم نیز دو کارت زرد و قرمز از داور نخست مسابقه دریافت کرد. تیم شهرداری تبریز این مسابقه را با ترکیب مصطفی شریفات، امیرحسینی، حسام بخششی، میکائیل تاجر، بابک موسوی و آرش کشاورزی شروع کرد و برای تیم خاتم اردکان نیز حسن صنوبر، اکبر ولایی، محمد رضی پور، حمید سوسن آبادی، سعید شیرود و علیرضا جلالی به میدان رفتند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی

کورس سهمیه و بقا در یک بازی ادامه خواهد داشت. 

طرفداری | ناتینگهام فارست و منچسترسیتی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر مقابل هم قرار می‌گیرند. 

اطلاعات بازی ناتینگهام فارست و منچسترسیتی بستر مسابقه: هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023  تاریخ: یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 (28 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه سیتی گراند داوران: سایمون هوپر (داور اصلی) - پیتر بنکس (داور وار) ترکیب اولیه ناتینگهام فارست و منچسترسیتی  ناتینگهام فارست (1-4-5): سلز | ویلیامز، نیاکاته، موریلو، بولی، آینا | الانگا، دنیلو، گیبس وایت، هادسون اودوی | وود منچسترسیتی (1-4-1-4): ادرسون | واکر، آکانجی، آکه، گواردیول | رودری | سیلوا، دی بروین، دوکو، گریلیش | آلوارز 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!