Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نفت مسجدسلیمان با انتقاد شدید از رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محرومیتش را به خاطر پاک بودن خود دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود فکری درباره محرومیت سه جلسه‌ای‌ از سوی کمیته انضباطی،گفت:

نمی‌دانیم با چه کسی باید مبارزه کنیم. محرومیت ما به خاطر پاک و سالم بودن ما است و در این فوتبال نباید پاک و سالم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود فکری درخصوص حکم کمیته انضباطی که اعلام شده بود فکری به مقامات رسمی اهانت کرده است، اظهار داشت:

دروغ که «کُنتر» نمی‌اندازد! ما حق نداریم حرف بزنیم. گل صد در صد ما را مردود اعلام می‌کنند و باید خفه شویم. ما باید پاسخگوی ندانم کاری عده‌ای دیگر باشیم. سر ما هم که بریده می‌شود بدن ما نباید تکان بخورد! آن وقت می‌گویند چرا بدنت تکان خورده است! اگر تکان بخوریم، به آقایان «علیه‌السلام» توهین می‌شود. آقایان معصوم هستند و همه باید ساکت شوند! این افراد به علم، تجربه و فن خود چیزی اضافه نمی‌کنند و ما باید خفه شویم. فوتبال ما اینگونه است.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به صحبت‌های فصل گذشته خود در زمانی که در نساجی حضور داشت، تصریح کرد:

در نساجی هم که بودم، گفتم به من می‌گویند فلان بازیکن را بگیر تا داوری به نفع تیمت شود! کمیته انضباطی و کمیته اخلاق من را دعوت نکردند که بپرسند حرف من چه بوده است، اما زمانی که علیه چند تماشاگر که ما را آزار دادند صحبت کردیم و گفتیم لاشخورها نمی‌گذارند کار کنیم، کمیته انضباطی ما را احضار کرد و گفت منظورت چه کسی بوده است.

محمود فکری در پاسخ به این پرسش که آیا اعتراضی به محرومیت خود می‌کند یا خیر،گفت:

چرا باید اعتراض کنیم؟ اصلاً به چه کسی باید اعتراض کنیم؟ پس از بازی با شهرداری به کمیته انضباطی رفتم اما آنها دروغ‌های افراد دیگر را باور می‌کنند. ما حقی در فوتبال نداریم. آدم‌های سالم بی‌جا می‌کنند که کار می‌کنند و باید بمیرند! در بازی با برق جدید داور خیلی راحت به بازیکن ما کارت زرد اول را می‌دهد و سر یک خطای دیگر، این بازیکن را اخراج می‌کند، اما بازیکن حریف با استُک به سر بازیکن ما می‌زند و سرش را می‌شکند، ولی داور به او کارت زرد نشان می‌دهد. چرا سوت‌های اشتباه به نفع حریفان ما است و به سود ما نیست؟

وی خاطرنشان کرد:

توپ در محوطه جریمه تیم ما به دست مدافع می‌خورد و داور بلافاصله پنالتی می‌گیرد، اما وقتی توپ در محوطه حریف به دست بازیکن تیم مقابل برخورد می‌کند، می‌گویند فاصله کم بوده است. باید در این فوتبال خفه شویم چون کاره‌ای نیستیم. ما نبودیم که پرچم ایران را بالا بردیم و این کار خود آقایان بود! ما اصلاً نباید در فوتبال حضور داشته باشیم! اعتراض هم دردی را دوا نمی‌کند، چون وقت آقایان خیلی حیف است که بخواهند به اعتراض ما رسیدگی کنند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس

گویا جریمه عبدالله ویسی از سوی سازمان لیگ انجام شده است!

طرفداری | سازمان لیگ در حالی حکم بر جریمه دو میلیارد تومانی سرمربی فولاد خوزستان داده است که جزو ارکان قضایی فوتبال نیست تا اساسنامه فدراسیون فوتبال و استقلال ارکان قضایی این فدراسیون زیر سؤال برود.

به نقل از تسنیم، سازمان لیگ فوتبال ایران دیروز (یکشنبه - 16 اردیبهشت ماه سال جاری) خبر از جریمه دو میلیاردی عبدالله ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی خبر داد. این در حالی است که آرای انضباطی در فوتبال باید توسط ارکان قضایی آن (کمیته‌های انضباطی، استیناف و اخلاق) اعلام شود. ماده پنج مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال و ماده 61 اساسنامه فدراسیون فوتبال تعریف رکن قضایی را مشخص کردند. با این اوصاف سازمان لیگ با نقض اساسنامه فدراسیون فوتبال، مرتکب امری غیرقانونی شده است. 

جریمه میلیاردی سرمربی فولاد در حالی توسط سازمان لیگ اعلام شد که با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار بود ویسی بعد از بازی مقابل تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، در جلسه کمیته انضباطی حاضر شود. سازمان لیگ تأکید کرده است که «مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود، وگرنه ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است».

برای پیگیری همین قضیه خبرنگار تسنیم با حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی فدراسیون تماس گرفت. وی در پاسخ به سؤال تسنیم که آیا حکم مذکور ارتباطی با کمیته انضباطی دارد، تصریح کرد:

احکام کمیته انضباطی از طریق سایت فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود.

اگر چه پاسخ کوتاه و کلی بود، اما کاملاً مشخص است که حکم مذکور زیر نظر هیچکدام از مراجع قضایی فدراسیون فوتبال صادر نشده است، وگرنه نام آن مرجع قضایی در متن خبر منتشر می‌شد. در چنین حالتی استقلال ارکان قضایی فدراسیون فوتبال زیر سؤال رفته است تا رعایت ماده شش مقررات انضباطی فدراسیون توسط سازمان برگزاری مسابقات فوتبال با علامت سؤال روبه‌رو شود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • حامدی فر و بازیکن ذوب آهن به کمیته انضباطی احضار شدند
  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی