Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@13:11:21 GMT

ابراز همدردی ملکه و نخست وزیر انگلیس با ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۴۳۳۷

در پی وقوع زلزله در غرب ایران، ملکه انگلیس و نخست وزیر این کشور با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کردند.
به گزارش صدای ایران، صفحه رسمی سفارت انگلیس در ایران در توئیتر پیام همدردی ملکه انگلیس و نخست وزیر این کشور را پس از زلزله مهیب یک‌شنبه شب در مناطق غربی کشورمان منتشر کرد.
در این پیام آمده است: مالکه الیزابت و نخست وزیر انگلیس همدردی خود را با دولت و ملت ایران در پی وقوع زلزله تاسف‌بار روز یک‌شنبه ابراز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نتیجه وقوع این زلزله به قدرت 7.3 ریشتر در غرب ایران وعراق بیش از 500 تن از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و بیش از 7000 نف مجروح شده‌اند.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نخست‌وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان

به گزارش خبرآنلاین امیرعبداللهیان با ابراز خرسندی از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط دو کشور از جمله تعیین نقشه راه روابط، پیگیری مشترک توافقات صورت گرفته بین ایران و بورکینافاسو در عرصه های تجاری، صنعتی، علمی و فناوری، گردشگری و سایر موضوعات مورد علاقه را حائز اهمیت دانست.

 کیلم دو تامبلا نخست وزیر بورکینافاسو نیز در این دیدار با ابراز رضایت از نتایج مثبت سفر و مذاکرات خود با مقامات عالیرتبه کشورمان، انجام این سفر را ناشی از علاقه مندی برای آشنایی نزدیک با تمدن و فرهنگ غنی و پیشرفت های ایران و نشانگر عزم و اراده جدی دولت کشورش برای پیگیری جدی توسعه و تقویت روابط با ایران دانست.

نخست وزیر بورکینافاسو همچنین پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف زیربنایی، اقتصادی و تجاری، علمی و فناوری و خدمات فنی و مهندسی در عین حفظ استقلال سیاسی را تحسین برانگیز دانست.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901682

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست‌وزیر بورکینافاسو
  • ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط ایران و بورکینافاسو
  • دیدار نخست‌وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • ابراز خرسندی ایران از پیشرفت در روند مناسبات با بورکینافاسو
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • حادثه دریایی جدید در اطراف یمن
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد