Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-02@03:16:40 GMT

کشف اجساد 15 پاکستانی در نزدیکی مرز ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۴۳۷۲

خرداد: پلیس پاکستان از کشف اجساد ۱۵ تبعه این کشور در منطقه کوهستانی «بولدا» از توابع ایالت بلوچستان و در نزدیکی مرز با ایران خبر داد.

به گزارش خرداد از مهر به نقل از رویترز، پلیس پاکستان امروز چهارشنبه از کشف اجساد گلوله باران شده ۱۵ تبعه این کشور در منطقه کوهستانی «بولدا» (Buleda) از توابع ایالت بلوچستان و در نزدیکی مرز این کشور با ایران خبر داد؛ مسیری که بهترین راه قاچاقچیان انسان برای انتقال غیرقانونی کارگران به اروپا به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بشیر احمد بانگولزای» (Bashir Ahmad Bangalzai) از فرماندهان پلیس محلی این خبر را به رویترز اعلام کرده است.

به گفته وی، اوراق هویتی و سایر وسایل موجود در محل کشف اجساد این قربانیان نشان می‌ دهد که آنها قصد ورود غیرقانونی به ایران را داشته و به احتمال زیاد قربانی قاچاقچیان انسان شده‌ اند.

«بشیر احمد بانگولزای» در ادامه افزود که مشخص نیست این افراد که همگی اهل ایالت شرقی پنجاب بوده‌ اند به چه دلیلی کشته شده‌ اند.

این در حالیست که تا کنون هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

برچسب ها: کشف اجساد ، پاکستانی ، نزدیکی مرز ، ایران

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان پاکستانی در همبستگی با حامیان فلسطین در آمریکا+عکس

به گزارش خبرنگار مهر، شماری از دانشجویان دانشگاه اردو پاکستان در همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین که در روزهای اخیر به شدت از سوی پلیس آمریکا سرکوب شده اند، تجمع کردند.

در این تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه اردو کراچی پاکستان در حمایت از دانشجویان جهان و مردم مظلوم غزه در محوطه این دانشگاه حضور پیدا کرده و با به دست گرفتن پلاکاردهایی سرکوب دانشجویان آمریکایی را محکوم کردند.

دانشجویان پاکستانی همچنین خواستار پایان جنگ غزه و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه این باریکه شدند.

کد خبر 6094012 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا
  • تجمع دانشجویان پاکستانی در همبستگی با حامیان فلسطین در آمریکا+عکس
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • از ایران تا پاکستان/ شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند!
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)