Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام آستان قدس رضوی تاکید کرد: در بحران به وجود آمده آن چه که دارای اهمیت است رسیدگی به وضعیت عزیزان آسیب‌دیده می‌باشد چرا که آنان اکنون در غم نزدیکان خود نشسته‌اند و شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند بنابراین نباید نگران موضوعات سرپناه یا خوراک و پوشاک خود باشند.

سید مرتضی بختیاری در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، ضمن بیان این نکته که آستان قدس رضوی در حد بضاعت و توان خود در عرصه خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده زلزله غرب کشور حاضر شده است، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری در پیام خود اشاره داشتند می‌بایست تمام نیروها و قوا نسبت به حل این بحران ورود جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از طرف آستان قدس رضوی اقلام مورد نیاز اعلامی از سوی نهادهای مربوطه نظیر ستاد مدیریت بحران تهیه و به مناطق زلزله‌زده ارسال شد، بیان داشت: در همان دقایق ابتدایی تولیت محترم تاکید به امدادرسانی و ارسال اقلام مورد نیاز مردم شریف مناطق آسیب‌دیده را داشتند.

قائم مقام آستان قدس رضوی تاکید کرد: در بحران به وجود آمده آن چه که دارای اهمیت است رسیدگی سریع به وضعیت عزیزان آسیب‌دیده می‌باشد چرا که آنان اکنون در غم نزدیکان خود نشسته‌اند و شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند بنابراین نباید نگران موضوعات سرپناه یا خوراک و پوشاک خود باشند.

بختیاری اظهار داشت: تاکنون از جانب آستان قدس رضوی نمایندگانی در مناطق آسیب‌دیده حضور پیدا کرده‌اند تا از نزدیک دیگر نیازهای مردم شریف و مظلوم این مناطق را شناسایی کنند.

وی اضافه کرد:‌ بنده هم ضمن عرض تسلیت به مردم ایران از خداوند متعال برای مردم آسیب‌دیده و شریف سرپل ذهاب و دیگر مناطق آسیب‌دیده صبر و برای جان باختگان این حادثه غفران مسئلت دارم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، کمالی گفت: یکصد متر از لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک که بر اثر بارش‌های بهاری و جاری شدن سیل آسیب دیده بود، تعمیر و تعویض شد.

کمالی افزود: برای تعمیر و تعویض قسمت‌های آسیب دیده لوله‌های آب آشامیدنی مبلغ یکصد میلیون ریال از محل کمک‌های اداره آبفای شهرستان اشکذر و دهیاری روستا هزینه شده است.

روستای مرزانک در فاصله ده کیلومتری مرکز بخش خضرآباد واقع شده است.

دیگر خبرها

  • همدردی باشگاه هوادار با آسیب دیدگان حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟
  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات