Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند در این نشست افزود: در 48 ساعت تمام مجروحین به مراکز درمانی استان و کشور انتقال داده شده اند.
وی اظهار کرد: در کمتر از سه روز مشکل آب و برق سرپل ذهاب و گاز بیش از 50 درصد از نقاط حادثه دیده وصل شده است.
وی با بیان اینکه بهترین داور عملکرد مدیران در خدمت رسانی، خود حادثه دیدگان هستند، گفت: مردم دردمند سرپل ‌ذهاب و دیگر نواحی سزاوار بهترین خدمات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: عملکرد سپاه و ارتش بسیار کارگشا و تاثیرگذار بوده است، دولت و ‌نیروهای نظامی و انتظامی، همه باید خدمتگزار مردم باشند.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: رسانه های استان به ویژه در شبکه های مجازی با انعکاس به موقع کاستی ها، فرآیند امداد حادثه دیدگان را بهبود ببخشند.
بازوند گفت: برخی معاندان و ‌دشمنان کشور در پی آن هستند که با ناکارآمد جلوه دادن دولت در خدمت رسانی، باعث دلسردی مردم از نظام شوند، رسانه ها وظیفه روشنگری خود را به خوبی انجام دهند.
طبق آخرین خبرهای منتشر شده، تعداد کشته های زلزله در کرمانشاه تاکنون 432 نفر و آمار زخمی ها نیز 9397 نفر بوده است.
زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم

به گزارش «تابناک: به نقل از ایرنا از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، محمد بن سلمان تصریح کرد که عربستان تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌ها برای توقف تنش‌ها در غزه و جلوگیری از گسترش آن، می‌کند.

ولیعهد عربستان سعودی همچنین با تاکید براینکه ریاض قاطعانه مخالف آوارگی مردم فلسطین است، گفت که کشورش همواره در کنار مردم فلسطین برای دستیابی به حقوقشان برای داشتن یک زندگی شایسته و دستیابی به صلح عادلانه است.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست