Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@04:17:40 GMT

آب منطقه زلزله زده ازگله وصل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۶۴۶۰

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو از وصل شدن شبکه آب منطقه زلزله زده «ازگله» خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، میثم جعفرزاده با بیان این مطلب که از سه شنبه عمده تمرکز بر روی وضعیت شبکه های آب روستایی بوده، افزود: تا امروز 7 مجتمع آبرسانی روستایی که در حدود 70 روستا را پوشش می دهند ترمیم شده و شرایط کاملا عادی پیدا کرده اند و مشکل شبکه آبرسانی منطقه " ازگله " نیز که نقطه اصلی وقوع زلزله بود، کاملا رفع و به حالت پایدار درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه از این پس تمرکز بر روی سایر روستاهای تخریب شده فاقد آب خواهد بود و تلاش خواهد شد تا هرچه سریع‌تر شبکه‌های آبرسانی آن ها نیز ترمیم شود، افزود: با حضور تیم های عملیاتی موجود و امکاناتی نظیر 23 دستگاه تانکر و 70 هزار بطری آب معدنی که در اختیار زلزله زدگان روستایی قرار می گیرد، تلاش خواهیم کرد تا هرچه سریعتر شرایط آب پایدار را برای این روستاها فراهم کنیم.

جعفر زاده با اشاره به اینکه 150 روستا بین 80 تا 100 درصد تخریب شده‌اند و با مشکل آب مواجه هستند، افزود: در زمان حاضر در حال تلاش هستیم تا با کمک چند تیم عملیاتی از شرکت توانیر و شرکت توزیع نیروی برق، چاه های ایستگاه های پمپاژ تخریب شده را وارد مدار کنیم که با ورود پمپ ها به مدار، حداقل شرایط آب این روستاها در ورودی روستا به حالت طبیعی در آید.

وی تصریح کرد: به دلیل تخریب بالای روستاها، تا زمانیکه آوار برداری به طور کامل صورت نگیرد ، نمی توانیم شبکه های آب داخل روستا را وصل کنیم.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سیلاب به «بهانگر» در داورزن و تخریب پل ارتباطی روستا

دریافت 6 MB

به گزارش خبرنگار مهر، ۴ سال قبل در ۲۳ فروردین ۹۹ در پی بارندگی‌های شدید روستای بهانگر از توابع شهرستان داورزن به زیر آب رفت و تمامی خانه‌ها به همراه دام‌های زنده دفن شدند و مسؤولان وعده‌های زیادی برای حل مشکلات مردم دادند. مشکلاتی که هنوز برخی از آنها پا برجاست و حل نشده باقی مانده است.

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6096481

دیگر خبرها

  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • بازگشت سیلاب به «بهانگر» در داورزن و تخریب پل ارتباطی روستا
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان