Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@21:21:03 GMT

جاری شدن سیل در آتن ۱۵ کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۹۰۲۲

جاری شدن ناگهانی سیل در جنوب غرب شهر آتن واقع در منطقه 'مندری'، باعث جان باختن ۱۵ نفر و زخمی و مفقودالاثر شدن تعداد زیادی از شهروندان شده است.

بر اثر جاری شدن سیل تعداد زیادی از منازل منطقه مندری تخریب، خودروهای زیادی نابود و به مغازه ها و کسبه ها این منطقه خسارات فراوانی وارد آمده است.

' الکسیس چیپراس' نخست وزیر یونان با اعلام سه روز عزای عمومی در کشور، از مسئولان خواست تمام توان خود را برای نجات جان مردم و اموال آنان بکار گیرند و با خانواده های قربانیان این سیل اعلام همدردی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین حال، به علت قطع کامل برق منطقه مندری، از نیروگاههای تولید برق سیار برای برق رسانی استفاده می شود.
رسانه های یونانی گزارش دادند که هزاران نفر به علت جاری شدن سیل در منازلشان، نمی توانند از منازل خود استفاده و تا کنون تعداد زیادی از آنان در هتل های و یا سالن های ادارات دولتی اسکان داده شده اند.

بر اثر جاری شدن سیل نیز در بزرگراه های این کشور، تعداد زیادی از خودروهای در حال تردد خسارات زیادی دیدند و تردد وسایل نقلیه تا لحظه ارسال این گزارش در بزرگراه و بخصوص خیابان های منطقه مندری قطع گردیده است.
اتحادیه اروپا چهارشنبه شب با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام همدردی با بازماندگان سیل زدگان ، اعلام کرده است : اتحادیه اروپا، یونان را در این شرایط سخت تنها رها نخواهد کرد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت

یک طوفان سهمگین در ایالت اوکلاهما آمریکا که ویرانی‌های فاجعه باری به بار آورده، سه کشته بر جای گذاشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، طوفان سهمگین در شهر سالفر ایالت اوکلاهما آمریکا علاوه بر وارد آوردن خسارات بسیار زیاد، دست کم سه کشته (از جمله یک نوزاد) و 30 مجروح بر جای گذاشت.

 

.

 

مسئولین محلی هنوز در حال ارزیابی میزان خسارات وارده ناشی از این طوفان هستند.

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، خسارات قابل توجهی در شهرهای «سالفر» و «هولدن ویل» مشاهده شده است. در سالفور، ساختمان‌ها با خاک یکسان شده یا به طور قابل توجهی آسیب دیده‌اند.

قطع برق در 9 ایالت آمریکا در پی طوفان زمستانی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • جاری شدن سیل ویرانگر در کنیا با ۷۶ کشته
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • ببینید | گردان‌های قسام: فشار نظامی به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست منجر شده است
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • ده‌ها کشته بر اثر سیل در تانزانیا و کنگو