Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@20:30:13 GMT

ذوب‌آهن از پرسپولیس جا نماند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۹۳۰۲

ذوب‌آهن از پرسپولیس جا نماند

حذف نفت تهران از آسیا باعث شد تا ذوب‌آهن از حیث دفعات حضور در لیگ قهرمانان همچنان با پرسپولیس برابر باشد.

به گزارش ایمنا، پس از ناکامی نفت تهران در کسب مجوز حرفه‌ای، ذوب‌آهن جایگزین قهرمان جام حذفی در لیگ قهرمانان آسیا شد تا برای سومین بار متوالی و هفتمین مرتبه در مجموع توفیق شرکت در این مسابقات را پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن پیشتر در سال‌های ۲۰۰۴، ۲۰۱۰، ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده بود. سبزپوشان اصفهانی که مانند دوره پیش رو در سال ۲۰۱۲ نیز برای راهیابی به جدول اصلی مسابقات باید از مرحله پلی‌آف عبور می‌کردند در تک‌دیدار پلی‌آف با ۲ گل در ورزشگاه آزادی مغلوب استقلال تهران شدند و از رسیدن به دور گروهی بازماندند.

ذوب‌آهن مانند پرسپولیس در دوره آتی لیگ قهرمانان هفتمین حضور خود را در این مسابقات تجربه می‌کند. سپاهان با اینکه برای دومین فصل متوالی است که در آسیا غایب است با ۱۱ دوره همچنان از حیث دفعات حضور در این مسابقات بین تیم‌های ایرانی رکورددار است و استقلال تهران که در سال ۲۰۱۸ برای نهمین مرتبه در لیگ قهرمانان شرکت می‌کند از این نظر در رده دوم جای دارد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران می‌تواند میزبان خوبی برای قهرمانی آسیا باشد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عبدالحلیم قادر دبیرکل فدراسیون جهانی و رئیس کنفدراسیون سپک‌تاکرا آسیا از چند روز گذشته به ایران آمده است تا شرایط برگزاری مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا در مورد ارزیابی قرار دهد.

نشست خبری عبدالحلیم قادر امروز با حضور نصرالله پریچهره، سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی و سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

عبدالحلیم قادر اظهار داشت: به ایران آمدم که با وزیر ورزش و جوانان ایران ملاقات داشته باشم و با او گفتگو کنم. وزیر ورزش برخورد خیلی خوبی با من داشت و هیچ وقت میزبانی مسئولین را از یاد نمی‌برم. در ملاقاتم با وزیر در مورد پیشرفت سپک‌تاکرا در جهان و ایران صحبت کردیم. با حضور سهراب آزاد این رشته پیشرفت زیادی داشته و معتقدم تیم ملی ایران موفق خواهد شد.

وی افزود: وزیر ورزش قول حمایت از برگزاری مسابقات قهرمانی امید‌های آسیا در تهران را داد و این نخستین بار است که چنین رویدادی را برگزار خواهیم کرد. ۱۲ کشور آماده شرکت در این رویداد هستند و ایران به عنوان یک کشور امن، این مسابقات را به خوبی برگزار خواهد کرد.

عبدالحلیم قادر که رئیس کنفدراسیون سپک‌تاکرای آسیا را نیز برعهده دارد، افزود: با وزیر ورزش ایران در مورد تاسیس آکادمی بین‌المللی صحبت کردم. در چنین آکادمی می‌شود دوره‌های مربیگری، داوری و مدیریت بین‌المللی برگزار کنیم. اگر این رشته قرار است تحت پوشش کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) قرار گیرد باید باید اعضای آن نیز در سطوح مختلف بین‌المللی حضور داشته باشند که این روند با تاسیس آکادمی در ایران بسیار سرعت می‌گیرد.

آزاد: سپک‌تاکرای ایران جایگاه ویژه‌ای در سطح بین‌المللی دارد.

وی ادامه داد: در بازدید از امکانات ایران، خواستار گسترش سیستم مدیریتی این رشته در ایران شدم. نکته بعدی در بازدید‌های من این بود که حضور بانوان ایرانی با حجاب اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی هیچ منعی ندارد. یک وکیل بین‌المللی نیز از ایران به پیشنهاد سهراب آزاد، رئیس انجمن سپک‌تاکرا انتخاب کردیم که به زودی حکم انتصاب او را نیز صادر می‌کنیم.

عبدالحلیم قادر با تاکید بر کمک به ایران برای میزبانی از نخستین دوره مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا، خاطرنشان کرد: فدراسیون جهانی ۵۰ هزار دلار به همراه امکانات به ایران کمک کرد. این مسابقات در جهت گسترش سپک‌تاکرا در جهان است و هر کاری از دستمان برآید برای برگزاری این مسابقات انجام خواهیم داد.

وی درباره توسعه سپک‌تاکرا در مدارس گفت: از سهراب آزاد خواستم که این رشته را در مدارس گسترش و یک برنامه مدون ۱۰ ساله ارائه دهند. برای چنین کاری تعداد زیادی مربی و تجهیزات لازم است؛ حدود ۵۰۰ توپ به ایران خواهیم فرستاد، اما کافی نیست و تهیه تعداد بیشتری توپ به هزینه بیشتری نیاز دارد. به همین دلیل قرار است کارخانه ساخت توپ را با کمک شریک‌های تایلندی در ایران راه‌اندازی کنیم که هم هزینه‌ها کم شود و هم درآمدزایی برای فدراسیون داشته باشد.

دیگر خبرها

  • همیشه به این فکر میکردم که روزی مدال می‌گیرم و افتخارآفرین می‌شوم
  • دیدار قهرمانان فوتسال با رهبر انقلاب (عکس)
  • ایران می‌تواند میزبان خوبی برای قهرمانی آسیا باشد
  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • ژیمناستیک در خواب هم نمی‌دید سهمیه بگیرد/حضور در آسیا با تیم کامل
  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم