Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:28:42 GMT

اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری در قزوین پرداخت می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۹۵۰۱

اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری در قزوین پرداخت می شود

قزوین- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گفت: توزیع اعتبارات ۲۹۱ روستای فاقد دهیاری در استان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه تصمیم گیری در خصوص توزیع اعتبارات دهیاریهای فاقد دهیاری موضوع جزء ١ و٢ بند "ب" ماده٦ قانون برنامه ششم عصر چهارشنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

در این جلسه که با حضور معاونین و نمایندگان فرمانداریهای استان، مدیران دیوان محاسبات استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزارشد پس از ارائه پیشنهادات اعضای جلسه مقررشد اعتبارات جزء ١ بند «ب» ماده ٦ قانون برنامه با پیشنهاد بخشداران برای عمران و آبادانی همان روستاها هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم حبیبی انبوهی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین در این جلسه گفت: در این جلسه مقررشد در خصوص اعتبارات جزء ٢ بندب ماده ٦ قانون برنامه از طریق کمیته های برنامه ریزی شهرستان اتخاذ تصمیم شود.

وی ادامه داد: إسناد هزینه اعتبارات یادشده توسط دستگاه إجرایی تنظیم و در فرمانداریهای هر شهرستان نگهداری خواهد شد.

حبیبی انبوهی یادآورشد: استان قزوین دارای ٢٩١ روستای فاقد دهیاری است که به موجب ماده ٦ قانون برنامه ششم بر أساس سرانه جمعیت از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده برخوردار خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ جلسه ای پیرامون مشکلات اتباع و مهاجرین خارجی ساکن شهرستان برخوار و بررسی عملکرد شهرستان در حوزه ساماندهی اتباع خارجی برگزار شد.

این نشست با حضور فرماندهی و مسولین انتظامی شهرستان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان برگزار گردید. 

 دراین جلسه مهدی معینی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان با بیان ادامه دار بودن طرح ساماندهی اتباع خارجی استان از زحمات پرسنل نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف شدند؟
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • موعد پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه تعیین شد
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • زمان پرداخت «مالیات بر عایدی سرمایه» تعیین شد
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر