Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع عراقی از آزادسازی ۱۳ روستا در چارچوب عملیات آزادسازی مناطق الجزیره و أعالی الفرات خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، واحد رسانه جنگ عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور، طی 3 روز گذشته، 13 روستا را در چارچوب عملیات آزادسازی مناطق الجزیره و أعالی الفرات، از لوث تروریست‌های داعشی آزاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بیانیه، نیروهای امنیتی عراق، روستاهای جرن‌الجزیره، التاجه، الجدیش، الدیر، الخور، العجامیه، البودیه، الصمه، البیضه، الجعبریه، الحسانیه، جبیل، و السمسمیه در شمال رود فرات را از لوث تروریست‌های داعشی آزاد کردند.

در این بیانیه آمده است که در پی عملیات نیروهای امنیتی عراق، 6 خودروی بمب‌گذاری شده منفجر شد و 10 خودروی حامل رگبار و عناصر داعش منهدم شد.

بر اساس این گزارش، نیروهای عراقی همچنین در این عملیات بیش از 100 بمب را خنثی و بیش از 45 تروریست را به هلاکت رساندند و این در حالی است که پیشروی آن‌‌‌ها به سمت شهرستان راوه، همچنان ادامه دارد.

حسین علی، فرماندار راوه پیش از این از فرار دسته جمعی تروریست‌های داعشی از این شهر به سمت مرزهای سوریه خبر داده بود.

نیروهای امنیتی عراق از اکتبر گذشته عملیات گسترده ای را برای آزادسازی ناحیه الرمانه و شهرستان راوه در غرب استان الأنبار آغاز کردند.

راوه آخرین منطقه تحت اشغال داعش در استان الأنبار به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

R36348/P36447/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

صادق محمودی گفت: از تاریخ ۴ تا ۷ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۵:۰۰صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیرو‌های این جمعیت طی ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۱۸ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۸۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۱۵۵ بسته غذایی و ۹ دستگاه چادر توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی متشکل ۶۱۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش