Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعاتی پیش ستاد خبری وزارت اطلاعات از شناسایی 1128 کانیتنر شامل لوازم اداری، خانگی، ورزشی، ساختمانی و هتلداری توسط سربازان گمنام امام زمان در اداره کل اطلاعات استان هرمزگان خبر داد.

طبق این گزارش، 23 نفر از اعضای مربوط به این باند قاچاق سازمان یافته دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند و گفته شد که کالاهای شناسایی شده مربوط به سال‌های 94 تا 96 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار اقتصادی فارس کسب اطلاع کرد که بخشی از این کانیتنرها کشف شده و شناسایی کالاهای قاچاق مربوط به گمرک شهید رجایی در بندرعباس است. همچنین هشت نفر از اعضای این باند بازداشت شده و 15 نفر که برخی کارکنان گمرک نیز هستند مورد پیگرد قضایی قرار گرفته و بازجویی شدند.

برآورد اولیه از ارزش کالاهای شناسایی شده بیش از 100 میلیارد تومان بوده است. البته هنوز کارشناسان در حال بررسی دقیق‌تر ارزش کالاها هستند.

گفته می‌شود، بخشی از این کانتینرها به داخل کشور آمده و باید منتظر ماند که چه تعداد از این کانتینرهای قاچاق کشف شده است.

به گزارش فارس، چند روز پیش مسعود کرباسیان وزیر کنونی اقتصاد و رئیس کل سابق گمرک ادعا کرده بود که قاچاق کالا از مبادی رسمی نداریم.

انتهای پیام/

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، افزود: در بازرسی از این شناور‌ها انواع کالای قاچاق از جمله کولرگازی، لوازم خانگی، وسایل و غذای حیوانات، جاروبرقی، گرد و صد‌ها قلم کالای دیگر کشف شد.

وی از دستگیری ۵ نفر نفر در این ارتباط و معرفی آن‌ها به مراجع قضایی خبر داد و اضافه کرد: براساس نظر کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده ۱۱۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از همکاری مردم استان با مرزبانان، گفت: افتخار مرزبانان خدمت به مرزنشینان و استیفای حقوق آن‌هاست و در راستای مبارزه باقاچاق و حمایت از تولیدات داخلی باقاطعیت با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!