Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولی هونس ، رئیس بایرن مونیخ تایید کرد که دکتر مولر ولفارت، پزشک سابق این باشگاه، بار دیگر به جمع باواریایی‌ها باز خواهد گشت

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اولی هونس ، رئیس بایرن مونیخ تایید کرد که دکتر مولر ولفارت، پزشک سابق این باشگاه، بار دیگر به جمع باواریایی‌ها باز خواهد گشت. ولفارت جایگزین دکتر براون خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته بود که اعلام شد دکتر براون استعفا داده است. بایرن مونیخ نیز با این استعفا موافقت کرد و دقیقا از همان روز شایعه بازگشت دکتر مولر به گوش می‌رسید. چند روز بعد، بیلد اعلام کرد ولفارت به آلیانز آرنا باز خواهدگشت. همسر ولفارت از ناراحتی او از نبودن در بایرن مونیخ می‌گفت و نهایتا پیش بینی‌ها به حقیقت پیوست. به گزارش Bayern & Germany، اولی هونس امروز این خبر را تایید و اعلام کرد:

دو یا سه پزشک در تیم خواهیم داشت و دکتر ولفارت نقش ناظر ویژه را ایفا خواهد کرد. این موضوع – پزشک باشگاه و مصدومیت‌ها – دو سال است که مدام برای باشگاه دردسر ایجاد می‌کند. دکتر مولر هم این بار نه به عنوان یک سوپراستار که به عنوان یک بازیکن باز خواهد گشت!

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس

باواریایی‌ها پیش از بازی مقابل رئال مادرید یاد اسطوره فقید خود را زنده نگه داشتند.

طرفداری | دیدار دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از دقایقی پیش در استادیوم آلیانتس آرنا شروع شده است و تا دقیقه 25 با نتیجه 1-0 به سود رئال مادرید دنبال می‌شود.

پیش از شروع این مسابقه حساس در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هواداران بایرن مونیخ یاد اسطوره خود و فوتبال آلمان و جهان، فرانتس بکن باوئر را زنده نگه داشتند. همچنین مسئولان باشگاه بایرن مونیخ از پسر و همسر اسطوره فقید فوتبال آلمان تقدیر بعمل آوردند. هایدی بکن باوئر همسر و جوئل بکن باوئر مهمان دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید در استادیوم آلیانتس آرنا بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون
  • اولین هت تریک توماس مولر برای بایرن مونیخ (1 می، 2010) / فیلم
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید (+عکس)
  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • در مونیخ خبری از صلح نیست؛ ایستادگی هونس پای حرف‌هایش علیه توخل
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟