Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛ سرهنگ "علی اعتمادی رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی افزود: احدي از شهروندان طي مراجعه حضوري به پليس فتا و طرح شکوائيه قضايي عنوان نمود شخصي بعنوان خانم با بنده وارد چت تلگرام شده و با بنده صحبت مي نمود و بعد از مدتي با بنده طرح دوستي ريخته و تصاوير شخصي و خصوصي من را به بهانه هاي مختلف دريافت نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه متهم با دریافت تصاویر خصوصی فرد شاکی اقدام به ایجاد یک کانال تلگرامی نموده است، ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی به صورت ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه در پی تحقیقات صورت گرفته متهم شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد، افزود: متهم برای تکمیل تحقیقات به پلیس فتای استان انتقال شد.

سرهنگ اعتمادی اظهار کرد: متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی شد که با مواجه مستندات و ادله احصاء شده به ناچار لب به اعتراف گشود.

وی با اشاره به اینکه متهم بعد از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، گفت: عدم اشتراک گذاري تصاوير و اطلاعات شخصي در شبکه هاي اجتماعي مي تواند از بسياري آسيب ها همچون باج خواهي ها، سوءاستفاده ها، كلاهبرداري ها و هتک حيثيت ها مصون نگه دارد.

وی در پایان خطاب به شهروندان گفت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به هیچ عنوان بستر امنی برای ایجاد روابط دوستانه، تبادل تصاویر و مطالب خصوصی نمی باشد چرا که افراد سودجو از این فضا جهت اخاذی و فریب افراد ساده لوح نهایت استفاده را می برند.

انتهای پیام/آ

برخورد پلیس فتا با عامل ایجاد کانال های مستهجن در بجنورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد

 به گزارش تابناک، رکنا نوشت: سرهنگ علی قاسم پور، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران پلیس در مترو در دو عملیات جداگانه موفق به دستگیری یک نفر سارق جیب بر حرفه ای و یک نفر کلاهبرداد حرفه ای با 60 هزار دلار شدند.

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت عنوان کرد: افسران زبده پلیس مترو، متهم اول را در هنگام جیب بری از یکی از شهروندان مشاهده و شناسایی و او را غافلگیر و حین سرقت دستگیر نمودند و چهار دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت نموده بود در بازرسی از وی کشف شد و هر چهار نفر مالباخته شناسایی شدند.

وی افزود: متهم دوم در ایستگاه مترو با رفتارهای مشکوک توجه پلیس را به خود جلب کرد که با نزدیک شدن پلیس به متهم جهت بررسی، با رویت ماموران قصد متواری شدن را داشت که با هوشیاری و درایت ماموران بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور افزود: در بازرسی از متهم دوم از کیف او تعداد 600 قطعه اسکناس 100 دلاری تقلبی (60 هزار دلار) کشف شد که متهم اعتراف کرد قصد کلاهبرداری و فروش دلار های تقلبی در بازار آزاد به افراد کم تجربه و نا آشنا در شناخت ارز خارجی را داشته که با هوشیاری ماموران غافلگیر و دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور در پایان خاطر نشان کرد: متهمان 30 و 32 ساله دارای سابقه کیفری بودند که برای هر دو نفر پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام