Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم امیری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده با توجه به کاربری مسکونی بیش از 14 میلیارد ریال گزارش شده است.
رئیس اداره حقوقی اداره کل راه و شهرسازی ادامه داد: متصرفان با انجام عملیات ساختمانی از جمله اجرای دیوار، قصد تصرف این اراضی را داشتند.
وی تصریح کرد: یک قطعه زمین با مشخصات 300 متر مربع از اراضی دولتی با پلاک 184 فرعی از 706اصلی و 300 متر مربع زمین واقع در پلاک سه فرعی از 640 اصلی در شهرستان جیرفت، همچنین 250متر مربع یک قطعه زمین در شهرک خدا آفرین در پلاک 44 فرعی از یک اصلی شهر عنبرآباد و رفع تصرف هزار و 200 متر مربع از اراضی ملی در شهرستان رودبار جنوب پلاک 888 فرعی از 188 اصلی در ابتدای جاده زهکلوت پس از اخذ مجوز مقام قضایی رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/3029

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید تونی گفت: نیروهای یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست کرج مستقر در محور کرج - چالوس با همکاری مأموران منابع طبیعی نسبت به خلع ید و رفع تصرف یک هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی در محدوده روستاهای شهرستانک و سرخدره اقدام کردند و اراضی به بیت المال اعاده وضع شد.

کد خبر 6092128

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند