Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@12:26:50 GMT

صلح امام حسن(ع) زمینه ای برای جریان عاشورا بود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۳۴۲۱

صلح امام حسن(ع) زمینه ای برای جریان عاشورا بود

به گزارش معاونت روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم: نشست بصیرتی اخلاقی با حضور حجت الاسلام والمسلمین داود جانعلی زاده" مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم" در جمع پایوران و سربازان وظیفه این ناحیه برگزار شد.
در ابتدای نشست حجت الاسلام والمسلمین جانعلی زاده، فرا رسیدن ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) ، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) را به همه عزیزان تسلیت و تعزیت عرض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه ایشان گفتند، پیامبر اکرم فرموده اند: "هیچ پیامبری به اندازه من ( در راستای هدفم که همان هدایت است) اذیت نشد. یعنی برای پیشرفت هدفم تا آنجا که توان داشتم، فروگذاری نکردم" . بنابرین ما افتخار امت بودنش را داریم و باید در مسیر هدفمان نهایت تلاش و جدیت را به خرج بدهیم.
ایشان در مورد امام حسن مجتبی (ع) گفتند: صلح آن بزرگوار زمینه ای شد برای جریان عاشورا تا آنجا که اگر صلح آن بزرگوار نبود، فاتحه دین خوانده می شد.
نامبرده در مورد امام رضا(ع) گفتند:" ثواب زیارت امام رضا(ع) برابر است با هزاران حج و عمره" و در حدیثی از آن بزرگوار گفتند:" در سه چیز شب را به صبح می کنم 1)شب را به صبح می کنم به طوریکه یک روز از عمرم کم می شود 2) شب را به صبح می کنم به طوریکه عملم زیر سوال است 3) شب را به صبح می کنم در حالیکه مرگ در گرو ماست و آتش پشت سر ما و نمی دانم با من چه خواهد شد؟"

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ

 طبق آمار رسمی تا پایان هفته بیست‌وپنجم (12 اردیبهشت ماه سال جاری) در فصل بیست‌وسوم لیگ فوتبال ایران، 19 بازیکن لیگ برتری با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شدند.

در این لیست باشگاه‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن با چهار بازیکن بیشترین بازیکنان مصدوم از ناحیه رباط صلیبی را داشته‌اند. 

 این در حالی است که فصل جاری لیگ برتر به دلیل برگزاری جام ملت‌های آسیا (40 روز)، فیفا دی در شهریور، مهر و آبان همچنین رقابت‌های تیم امید (مسابقات انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی هانگژو) با تعطیلی مواجه شد.

 به این ترتیب این لیگ وقفه کم نداشت! در چنین شرایطی تیم‌ها مجبور بودند که چندین مرتبه بدنسازی انجام بدهند و احتمال مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا کرد. البته بازیکنانی مانند امید نورافکن و سجاد بازگیر در تمرینات پیش‌فصل مصدوم شده و بعد از وقفه‌های متوالی لیگ، خوشبختانه توانستند به ترکیب تیم‌شان بازگردند.

دیگر خبرها

  • سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» فراخوان داد
  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • خسارت به ۳۵۰ خانواده در جریان بارش‌های اخیر
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • مکتب کلامی امام صادق علیه السلام و امتداد آن تا عصر حاضر