Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@14:51:54 GMT

آغاز ثبت نام کنکور دکتری ۹۷ از اول آذر

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۳۴۳۳

آغاز ثبت نام کنکور دکتری ۹۷ از اول آذر

اجتماع > آموزش - همشهری آنلاین:
ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی از چهارشنبه اول آذر ۹۶ آغاز می‌شود.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با حبرنگار مهر افزود: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

D) نیمه متمرکز سال ۹۷ تا ۷ آذرماه ادامه دارد.

وی افزود: کلیه متقاضیان ضرورت دارد در این مهلت با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و آماده کردن مدارک لازم به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: اطلاعیه تکمیلی جزئیات ثبت نام در این آزمون از روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: همانطور که پیش از این اعلام شده بود آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ برای پذیرش در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه ۴ اسفندماه ۹۶ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود.

 

در همین زمینه: اول آذر؛ آغاز ثبت‌نام آزمون دکتری ۹۷

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد

مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری ها که از ۹ اردیبهشت آغاز و مهلت آن تا امروز (۱۵ اردیبهشت) اعلام شده بود، تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید شد.

به گزارش ایسنا، داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org می‌توانند وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند.

همچنین، سایر افراد نیز می‌توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تأیید کنند.

مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی برای همه داوطلبان نوبت‌های اول یا دوم آزمون سراسری سال جاری ضروری و اجباری است، یعنی همه باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.

به گزارش ایسنا، بنابر آنچه که اعلام شده است، سوابق تحصیلی در فرآیند پذیرش دانشگاه‌ها در سال جاری دارای تأثیر قطعی ۵۰ درصدی است. این سوابق بر اساس نتایج آزمون‌های نهایی در سنوات و دوره‌های قبل و نوبت خرداد سال۱۴۰۲ و سال جاری تولید می‌شود. آزمون‌های نهایی امسال برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در بازه زمانی ۳۰ اردیبهشت تا ۲۹ خردادماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد