Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: فعالیت‌های بسیج دانشجویی باید در دانشگاه‌های استان سمنان از سوی مسئولان حمایت شود چراکه قشر دانشجو به‌شدت در معرض هجمه‌های فرهنگی دشمنان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاه‌چراغی صبح امروز در دیدار با مسئولان بسیج دانشجویی استان سمنان و جمعی از دانشجویان بسیجی اظهار داشت: دانشجویان افسران جنگ نرم هستند و امروز بیش از هر قشری از مردم در معرض هجمه‌های متعدد فرهنگی دشمنان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بسیج دانشجویی برای اصلاح فرهنگ‌های غلط غربی در جامعه خاطرنشان کرد: فعالیت‌های بسیج دانشجویی باید از سوی مسئولان استان سمنان و به‌ویژه مسئولان دانشگاهی استان حمایت شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان هوشیاری و ولایت مداری را دو شاخصه مهم دانشجویان برشمرد و افزود: دانشجویان بسیجی باید در راستای آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی گام بردارند چراکه مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی امروز در عدم آگاهی و بصیرت مردم ریشه دارد.

وی بابیان اینکه طرح‌های مهم فرهنگی در قالب اردوهای جهادی، نمایشگاه‌ها و همایش‌ها باید برگزار شود افزود: اردوهای جهادی مهم‌ترین طرح‌هایی است که علاوه بر فرهنگ‌سازی به انسان‌سازی نیز می‌پردازد.

شاه‌چراغی با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی استان سمنان تاکنون اقدامات مطلوبی را انجام داده است اذعان کرد: باید برای نفوذپذیری و ارتقا سطح اثرگذاری این برنامه‌ها اقدامی اساسی انجام دهیم.

وی یادآور شد: تدوین اساسی در راهکارهای جذب دانشجویان به شجره طیبه بسیج در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

R41366/P1377/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان مشهدی از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا

دریافت 73 MB

تصویربردار: فاطمه حسنی

کد خبر 6093431

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • ادامه اعتراضات دانشجویی آمریکا؛ بازداشت گسترده در کارولینای شمالی
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم
  • حمایت دانشجویان مشهدی از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • ادامه حمایت تشکل‌های دانشجویی از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه
  • خیزش دانشجویی حمایت از غزه به کشور عربی رسید
  • سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا