Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:22:00 GMT

یادواره ۳۸۵ شهید دانشجوی فارس برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۷۳۷۹

یادواره ۳۸۵ شهید دانشجوی فارس برگزار می شود

شیراز – فرمانده بسیج دانشجویی فارس از برگزاری دومین یادواره سرداران و ۳۸۵ شهید دانشجوی فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی فارس، اسماعیل قزل‌سفلی ظهر چهارشنبه در نشست خبری دومین یادواره سرداران و ۳۸۵ شهید استان فارس، گفت: این یادواره شهدا هر دو سال یک بار برگزار شود و در دو سال آینده نیز این سنت ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قزل‌سفلی افزود: اختتامیه یادواره ۳۰ آذر ۹۶ برگزار می‌شود که قبل از آن نیز ۷۰ یادواره شهرستانی برگزار و در آن  به مولفه هنر و رسانه توجه ویژه می‌شود.

وی بیان کرد: تا پایان امسال نیز هفت جشنواره در عرصه‌های مختلف از جمله رسانه، صالحین و سایر موارد برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج دانشجویی استان  فارس تصریح کرد: قبل از برگزاری نخستین یادواره ی شهدای دانشجو آمار شهدا کامل نبود که پس از برگزاری یادواره این آمار کامل شد و امروز پنج شهدای حرم به آن افزوده شده است.

 قزل‌سفلی خاطرنشان کرد: امروز در موضوع  آثار شهدای دانشجو و حتی یافتن آدرس آنان با مشکل روبرو هستیم و این نشان می‌دهد تاکنون دیداری با خانواده‌ها صورت نگرفته است.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته به دنبال شناسایی  تخصص شهدای دانشجو هستیم تا بیش از پیش به معرفی آنان بپردازیم.

فرمانده بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه ۱۳۰ شهید دانشجوی استان فارس متعلق به شیراز است تصریح کرد:  تا به امروز آمار تفکیک شهدای دانشجو به لحاظ واحدهای دانشگاهی آنان نداریم که این مهم نیز در دست اقدام است تا هر دانشگاه بتواند یادواره شهدای دانشجویی را برگزار کند.

وی همچنین از تولید آثار هنری از جمله  موسیقی، تئاتر و سایر رشته‌های هنری خبر داد و افزود:  در بحث رسانه نیز یادواره مجازی و رسانه شهدای دانشجو برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج دانشجویی استان فارس در بخشی از سخنان خود خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه پیش‌بینی شده در وزارت علوم و وزارت بهداشت در برگزاری یادواره شهدای دانشجویی در استان‌ها مسئولیت و رئیس یادواره بر عهده دانشگاه مادر و دبیر یادواره نیز  بسیج دانشجویی است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای رودشتی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای رودشتی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان