Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، فرماندار قرچک در حاشیه این مراسم گفت: وقوع زلزله در غرب کشور، هشداری برای تمامی مردم و مسئولان ایران اسلامی در پیشگیری از حوادث ناشی از این بلایای طبیعی است چرا که کشور بر روی کمربند زلزله قرار دارد.
مسعود مرسل پور افزود: پس از زلزله شامگاه یکشنبه استان کرمانشاه، ستاد بحران شهرستان قرچک ضمن آماده باش به کلیه نیروهای امدادی، برنامه ریزی مناسب جهت جمع آوری کمک های انسان دوستانه مردم قرچک برای ارسال به مناطق زلزله زده غرب کشور انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک کمک به مردم زلزله زده غرب کشور را وظیفه همه مسؤولان و مردم دانست و تصریح کرد: فرمانداری و دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان قرچک پس از فرمایشات مقام معظم رهبری و دستور رئیس جمهور و تاکید ایشان بر کمک همه جانبه به مردم زلزله‌زده غرب کشور، محموله کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به استان کرمانشاه ارسال کرده است.
وی افزود: کمک های غیر نقدی مردم قرچک شامل 21 تن آب معدنی ، 7 تن غذاهای کنسری، 96 کارتن شیر خشک، 150 عدد کلاه، 200 بسته لباس بچه گانه، 21 کارتن خرما،20 کارتن بیسکویت، 240 تخته پتو، 1500 بسته نان، چای، قند، برنج، حبوبات، کفش، چادر، انواع دارو و دیگر اقلام مورد نیاز زلزله زدگان است.
مرسل پور بیان از مردم خواست تا کمک های خود را به اماکنی که در سطح شهر در نظر گرفته شده تحویل دهند تا به صورت یک جا به مناطق زلزله زده ارسال شود.
خبرنگار: سیدحسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه آقاپور کاظمی صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طی همکاری صورت گرفته اداره کل دامپزشکی مازندران و اکیپ نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان ساری با اطلاعات سپاه استان مازندران یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در استان مازندران شناسایی و کشف گردید.

وی افزود: براساس این اقدام دو خودرو ایسوزو که اقدام به حمل تخم مرغ های غیر بهداشتی فاقد هویت بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی کردند که در شهرستان ساری توقیف و جهت رسیدگی به پرونده و صدور دستور مراجع قضایی به صورت موقت در یکی از سردخانه های شهرستان ضبط شد.

آقاپور کاظمی در خصوص این محموله ها افزود: از این دو خودرو تعداد ۵۱۰ کارتن تخم مرغ معادل ۴۹۰۰ کیلو گرم به دلیل عدم نشانه گذاری و درج اطلاعات مربوط به محموله هچون تاریخ تولید و انقضا، حمل و نقل غیربهداشتی و بدون رعایت زنجیره سرد، جعل اسناد دولتی مانند گواهی حمل بهداشتی قرنطینه ای، نداشتن پروانه و کد رهگیری خودرو ضبط شد.

وی از شهروندان خواست از خریداری هرگونه تخم مرغ کثیف، شکسته، ترک خورده و یا نگهداری شده درخارج از یخچال جداً خودداری نمایند و بلافاصله پس از خرید تخم مرغ آنرا به یخچال منتقل کنند.

وی با تاکید بر اینکه تخم مرغ ها باید دارای نشانه و تاریخ باشند گفت: تخم مرغ بسته بندی شده را بابسته اصلی آن در یخچال نگهداری کنند و از شستشوی آن جهت نگهداری در یخچال اجتناب کنند.

مدیر کل دامپزشکی مازندران گفت: این اداره کل از طریق سامانه ۱۵۱۲ آماده دریافت هرگونه شکایات و اعلام گزارشات مردمی است‌

کد خبر 6093917

دیگر خبرها

  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه