Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح راه آهن اردبیل - میانه به علت تامین نشدن اعتبار هنوز بعنوان یکی از مطالبات اصلی مردم استان اردبیل است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل/ استاندار اردبیل در نخستین هفته های کاری خود از کل مسیر 175 کیلومتری راه آهن بازدید و با مهندسان و پیمانکاران طرح گفتگو کرد.
در این بازدید بهنامجو استاندار اردبیل از پیشرفت 46 درصدی طرح خبر داد و گفت: راه آهن اردبیل ـ میانه با 62 دهنه پل به طول 28 کیلومتر و 32 پل به طول 4 کیلومتر یکی از سنگین ترین طرحهای حمل و نقل کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهنامجو با اشاره به مذاکرات خود با معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهر سازی گفت: اعتبارات 200 میلیارد تومانی برای این طرح در نظر گرفته شده است که کافی نیست و باید با استفاده از صندوق توسعه ملی و بخش فاینانس این مبلغ حداقل به 400 میلیارد تومان در سال برسد.
وی با یاد آوری اهتمام ویژه دولت برای به بهره برداری رسیدن این طرح در 3 سال آتی افزود: طرح راه آهن اردبیل به میانه جز طرح های الویت دار کشور قرار دارد و برای اتمام آن یک هزار و 300 میلیارتومان اعتبار نیاز است./

دانلود بازدید از راه آهن 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار پیامی در ویراستی ضمن تقدیر از اهتمام وزیر محترم نیرو نوشت:

از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی #دشت_قزوین از سد طالقان ممنونم.

در پی دیدار امروز استاندار قزوین با وزیر نیرو، با دستور وزیر نیرو به زودی بخشی از حق آبه کشاورزی استان از سد طالقان رها سازی خواهد شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • مادری که عمرش را پای معلم شدن دختر ناشنوایش گذاشته است
  • وارن بافت سهام اپل را فروخت | تلاش برای تصاحب بازار کشور های آسیای میانه
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • «بهاربد»؛ جشنی قدیمی‌تر از بعثتِ زرتشت